Toon posts:

[3ds max]Vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat mn vorige topic gesloten was omdat de de moderator te lui was om te lezen wat nou de kern was van mn topic open ik het hier maar ff opnieuw.

Ik ben dus bezig met 3ds max6 en wil een intro filmpje maken... Ik zal even toelichten hoe ik dat wil doen en waar dus de problemen ontstaan:

-Eerst is het donker, dan gaan er 2 koplampen aan en die komen recht op je af rijden (je kijkt dus in het licht)
-Dan draaien de koplampen bij(licht straalt dan naar links) en je ziet het logo (die wordt dan belicht door andere lampen)

Nu heb ik met flare effecten erg mooie koplampen kunnen creeren, maar mn probleem daarmee is dat je die richtstraal niet kunt richten.
En gewonen licht stralen vind ik er maar karig uitzien...

In de TUTORIALS vind ik niet wat ik zoek en dus probeer ik mn antwoord nu via deze manier te vinden....

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-05 13:26

Multensor

wtf

Dit mowt je dnke ik even kwijt in Post je 3d stuff maar weer i.p.v. een niew topic te openen.

erhmm.

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01-2025

6K

is ook zo...

mjuh, denk sowieso dat je niet meteen een nieuw topic moet openen, ma goe, in 3D post.... kun je inderdaad deze vraag kwijt.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht bij het lezen van die topic titels dat je daar je 3d plaatjes / filmpjes moest posten en niet je vragen....

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01-2025

6K

is ook zo...

post je stuff is daar uitermate geschikt voor en voor je specifieke probleem zou het zelfs niet gek zijn als je even post wat je al hebt ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

MaDDoG

De brakste schakel

http://www.google.com/sea...+lighting+3d+max+tutorial
Je zal het toch met spotlights moeten gaan doen. De lensflare is een post effect. Wat betekend dat die weinig met 3d te maken heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door MaDDoG op 29-09-2004 15:15 . Reden: linkfix ]

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Pagina: 1