Toon posts:

Epson Stylus Photo 890 namaak (3rd party)cardridges

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier nu al een dikke 2 jaar een epson stylus photo 890 staan,bevalt goed en verder geen problemen mee.

nu zag ik op www.123inkt.nl ook namaak cartridges voor mijn epson staan die een stuk goedkoper zijn.

als ik in de winkel een zwart en een 5-kleuren patroon koopt ben ik tussen de 40 en 50 euro kwijt.
en bij 123 inkt staat nu een actie: 3x zwart en 3x kleuren patroon voor 60 euro,is alleen (namaak) compatible cartridges.

heeft iemand ervaringen met die zogenaamde compatible cartridges?
dus werken ze goed enzo,en is de inkt goed van kwaliteit?

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-02 10:14

-ET-

Phone Home

het probleem wat ik had met mijn Epson na het gebruik van nep cartridges is dat mijn koppen binnen no time verstopt waren en ik dus me printer weg kon gooien. (reparatie was net zo duur als een nieuwe printer)

Verwijderd

Topicstarter
waren die ook van digital revolution,of wat anders?

je hebt veel van die namaak dingen,zijn er ook nog merken die de rotte appels zijn?

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:57
als je andere inkt gebruikt als waar het voor bedoelt is (van de fabrikant dus) heb je grote kans dat je het zelfe krijgt als wat et had..

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-02 10:14

-ET-

Phone Home

Ik heb onderandere het eigenmerk van Reprint.nl gehad. En ook nog die variant die ze vroeger bij de bruna verkochten (geen idee meer hoe die heette)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik gebruik zelf voor mijn Epson stylus color 440 Pelikan cardridges. Voordeel; goede kwaliteit (blijkt ook keer op keer in testen), nadeel: niet super veel goedkoper dan de originelen. Problemen met verstopte koppen ben ik nog niet tegen gekomen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Pagina: 1