Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Dat bijvoorbeeld;)Lijkt me wel leuke kleur =D
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
ja zat ik ook aan te denken, ben nu zelf ook bezig met m'n HX08 maar ben er nog niet uit welke kleur die moet worden
Heb ook m'n HX08 matzwart gespoten.
Als je een indruk wilt hebben hoe het er uit zou (kunnen) zien, voordat je begint met spuiten, hier wat plaatjes:
(pas op deze zijn nogal groot)helaas plaatjes bestaan niet meer
Ipv de 3 standaard 5mm LEDs heb ik nu 5 kleine 3mm transparant blauwe LEDs.
Compleet met LED houdertjes die metallic anthraciet zijn geverfd. Ook zijn de houdertjes licht verzonken zodat je mooi vlak op de kast zitten. (Mischien een beetje overtrokken, en heb ik teveel oog voor detail.) Kwestie van twee extra gaatjes boren tussen de drie bestaande. En de andere een beetje ruimen.
Als je een indruk wilt hebben hoe het er uit zou (kunnen) zien, voordat je begint met spuiten, hier wat plaatjes:
(pas op deze zijn nogal groot)helaas plaatjes bestaan niet meer
Ipv de 3 standaard 5mm LEDs heb ik nu 5 kleine 3mm transparant blauwe LEDs.
Compleet met LED houdertjes die metallic anthraciet zijn geverfd. Ook zijn de houdertjes licht verzonken zodat je mooi vlak op de kast zitten. (Mischien een beetje overtrokken, en heb ik teveel oog voor detail.) Kwestie van twee extra gaatjes boren tussen de drie bestaande. En de andere een beetje ruimen.
[ Voor 22% gewijzigd door joho op 21-10-2020 00:25 ]
Verwijderd
hee ik zat ook te denken aan mn HQ08 zwart spuiten... maar ik wist nog niet of het mat zwart werd of niet.... ziet er heel k3wL uit... wat voor verf is dat??
Een flinke dosis, 2 spuitbussen van 400ml, (piep)Praxis(pieeeep) 'MatZwart spuitlak'.
En daaroverheen nog 1 spuitbus 400ml (piep)Flexa(pieeeep) 'spuitlak zijdeglans kleurloos'.
Wat goed bedoeld advies:
Maak een schone werkruimte die je voor langere tijd in beslag kunt nemen.
Ik heb zelf mijn fietsenhok aan de binnenkant ingepakt in (bouw)folie en heb daar voor de duur van de klus (enige dagen) de verschillende panelen en frontjes kunnen laten staan en hangen. Achteraf ben je blij dat je ziet dat al die zwarte verfstof op de folie zit en niet op de vloer of zoiets (een witte vrieskist waarschijnlijk).
Ook al heb je deze dooddoeners al vaak gehoord; nog maar een keer:
Veel dunne lagen spuiten is beter als een dikke.
Neem vooral ruim de tijd voor het drogen.
Ja het plakt nog steeds... (weer een vingerafdruk erop)
En daaroverheen nog 1 spuitbus 400ml (piep)Flexa(pieeeep) 'spuitlak zijdeglans kleurloos'.
Wat goed bedoeld advies:
Maak een schone werkruimte die je voor langere tijd in beslag kunt nemen.
Ik heb zelf mijn fietsenhok aan de binnenkant ingepakt in (bouw)folie en heb daar voor de duur van de klus (enige dagen) de verschillende panelen en frontjes kunnen laten staan en hangen. Achteraf ben je blij dat je ziet dat al die zwarte verfstof op de folie zit en niet op de vloer of zoiets (een witte vrieskist waarschijnlijk).
Ook al heb je deze dooddoeners al vaak gehoord; nog maar een keer:
Veel dunne lagen spuiten is beter als een dikke.
Neem vooral ruim de tijd voor het drogen.
Ja het plakt nog steeds... (weer een vingerafdruk erop)
Ik ga binnen kort ook zo'n kast halen, en ik denk er over om em iets van een hamerslag achtige verf te geven (spuit of kwast)
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Pagina: 1