[Kopie] Betamax - DVD recorder

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-04 10:59
Heeft iemand ervaring met het overzetten van betamax videobanden naar een dvd-recorder (LG externe met dubble scart)?

Zo ja, dan zou ik graag willen weten hoe dat werkt!

Bedankt alvast!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:38

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Als die Betamax recorder ook scart heeft, gewoon beide apparaten aan elkaar koppelen. Band starten, DVD recorder starten, klaar.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• NEK
Die heb ik niet.

Ik heb 1 scart op DVD recorder

Ik heb line in out, voor zowel video als audio!

[ Voor 77% gewijzigd door NEK op 29-09-2004 12:17 ]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:09

JT

VETAK y0

Line-out bestaat alleen voor je audio. Als het is wat ik denk dat het is dan kom je er ook wel uit door even zelf wat moeite te doen. Of de winkel te bellen ofzo. Hint: scart-adapter. Zoek daar maar is op.

[ Voor 12% gewijzigd door JT op 29-09-2004 12:20 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:38

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er moet iets op de Betamax zitten voor video out. Een gele tulp stekker? Zo niet, dan zou het kunnen dat ie nog over het antennesingaal werkt. Dan wordt het wat lastiger.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Anoniem: 52758

op een Betamax zit meestal een tulp audio-uit en een bnc video-uit. Voor een paar euro kun je een verloopplugje van bnc naar tulp kopen en die weer via een scartadaptor in je dvd recorder pluggen

• NEK
JA, het is gelukt. Een beetje zoeken hier en daar en het is gelukt. Ik ben nu bezig om mijn films over te zetten. Ik heb bij de media markt (laatste uigave) een leuke LG dvd-brander gezien, is dat wat? heeft iemand me deze ervaring?

Anoniem: 50944

Ben blij voor je dat het gelukt is, maar voor je DVD brander vraag zou ik je willen doorwijzen naar [rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 7][/rml]. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.