Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Europc failliet?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• JERO79
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-07 12:40
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik vond even geen beter lokatie.
Ik hoor nu van verschillende kanten dat Europc failliet is. In de Shop Survey is de laatste (positieve) reactie van 14 september jongstleden.

Verder lees ik ook in deze twee topics verontrustende berichten:
http://trendonserver.dynd...action=winkel&winkelid=93
Europc failliet?

Twee vrienden van mij hebben hier flinke bestellingen uitstaan die reeds betaald zijn. Emails naar europc bouncen en de telefoon wordt niet opgenomen...

Heeft iemand hier al meer over gehoord of meer informatie?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit heeft dus niets met de technische kant te maken...

Move OH -> SG

Verder kun je toch gewoon de KvK opbellen om na te gaan of een faillissement aangevraagd is :z

Oslik blyat! Oslik!

• JERO79
Bedankt voor de verwijzing naar de juiste categorie.

De KVK geeft aan dat er best een poos kan zitten tussen het in financiele problemen raken van een bedrijf en de aanvraag van faillisement bij de KVK.

Intussen blijft de website van Europc gewoon actief, dus laat dit even een waarschuwing zijn voor potentiele klanten totdat er meer duidelijkheid is over de status van Europc.

• JERO79
Update: www.europc.nl is nu ook down...
Ik denk dat dit al veel zegt... ik hoop dat mijn maten hun geld nog terug zien....

• japaveh
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-11 11:39

japaveh

Jield BV

Vanaf hier geeft de website van europc (www.europc.nl) wel een foutmelding bij het doorklikken op het logo (de pop-up bij mij door firefox/IE geblocked)

Foutmelding
File Not Found

The requested URL was not found on this server.
edit: spuit 11

Solo Database: Online electronic logbook and database system for research applications

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-11 21:24

Basszje

Reisvaap!]

Deze mag naar De buyers Zone

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Verwijderd

jeropc schreef op 29 september 2004 @ 12:35:
Update: www.europc.nl is nu ook down...
Ik denk dat dit al veel zegt... ik hoop dat mijn maten hun geld nog terug zien....
hou oud zijn je maten (indien zij zelf de bestelling hebben gedaan en ze zijn minderjarig kunnen ze gewoon de overeenkomst vernietigen waardoor ze hun geld gegarandeerd terug krijgen)?

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 07:30

Steve

Krokodil \o/

Helaas hoort het ook niet in Buyers Zone thuis. Zie het andere topic van vandaag: Europc failliet?.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zoals Steve al zegt. :)
Topic hoort niet in BZ thuis en gaat dus dicht..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.