Toon posts:

Windows Movie maker crasht bij importeren MP3 *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Collega's

ik ben laaste tijd bezig met WMM, maar nou kom ik de hele tijd met een irritant probleem.

ik heb de verschillende fimpjes derin geplakt, nu heb ik alle filmpjes achter elkaar en t speelt gewoon af.

nou wil ik er een mp3tje onderhangen, zodra ik m geimporteerd heb komt WMM met de fout dat er een ernstige fout opgetreden is

je kan 2 keuzes doen, verzenden of niet verzenden, nou dus druk je op niet verzenden..

nu sluit ie af en ben je alles weer kwijt.
iemand ENIG idee wat ik hier aan kan doen

kheb al genoeg GOT oplossingen geprobeerd maar geen werkt, ook al heb ik andere codecs gebruikt, maar werkt ook niet :S

kan iemand mij helpen ?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
WOS --> Software Algemeen. Zie ook Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy
Kleine titelaanpassing: "Windows Movie maker sluit af na importeren :S" --> "Windows Movie maker crasht bij importeren MP3". Ook haal ik de MSNM smiley even uit de titel, dit forum is geen chatprogramma :X

Welk OS, welke versie moviemaker? Ernstige fout: is hier nog enige info uit te halen? Check ook je event log.

edit:

Ja ik weet welk(e) OS(sen) de moviemaker aan boord kunnen hebben :+
Dat is nog geen reden om niet volledig te zijn. Sterker nog, in WOS is/was het zelfs verplicht om OS in de topictitel te hebben staan, zoals je duidelijk zou zijn geworden als je even in de topiclijst had gekeken ;)
Daarnaast kan het over een tijdje best zo zijn dat een ander OS ook de moviemaker kan draaien. Erg handig voor de search als je daarom volledig bent.

[ Voor 32% gewijzigd door F_J_K op 29-09-2004 15:28 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
welk os ??? wat denk je zelf windows 95 ???

Verwijderd

Topicstarter
dit is de fout die ik krijg, maar ik heb alle codecs al gedownload :S

Het bestand D:\*********\****\******.mp3 kan niet worden geïmporteerd omdat de codec die is vereist voor het afspelen van het bestand niet op de computer is geïnstalleerd. Als u al hebt geprobeerd om de codec te downloaden en te installeren, sluit u Windows Movie Maker, start u het programma opnieuw en probeert u vervolgens het bestand nogmaals te importeren.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Download GSpot even en kijk welke codecs werkelijk nodig zijn voor het afspelen. Lijkt me stug dat je alle codecs reeds hebt gedownload... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Het lijkt me sterk dat je ALLE codecs al geinstallerd hebt. Er zijn er namelijk 1000en tot 10.000en ;) MEt gspot kun je kijken welke codec gebruikt is.... s6 iig! Spuit 11 modus :+

[ Voor 9% gewijzigd door under-world op 29-09-2004 15:09 ]

Pagina: 1