Toon posts:

[C#] Add-In for Word 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu tijdje bezig met Visual Studio Tools for Office. Maar hiermee eindig ik altijk met een word document dat geopend moet worden.

Ik wil eigenlijk met een installer eindigen die mijn add-in (zo heet het dan toch?) installeert met menubars in Word 2003. En dat de functionaliteit er standaard in Word bij komt.

Ik heb me rot gezocht maar er zijn geen voorbeelden te vinden. Iemand hier een idee over?

Verwijderd

Hier nog iemand die geinteresseerd is :) Evt. in combinatie met webdav examples, tuts, of references :) Dus bij deze een ^

Verwijderd

eenvoudig. je maakt een sjabloon waarin je alle routines plaatst die je in word zal nodig hebben, met de menu's enz. eveneens in het sjabloon opgeslagen. dit sjabloon plaats je in de autostartmap van word. je add-in (invoegtoepassing is klaar)
om bepaalde routines automatisch te laten uitvoeren vanuit je add-in plaats je deze in een speciale routine genaamd autoexec.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 13:40:
eenvoudig. je maakt een sjabloon waarin je alle routines plaatst die je in word zal nodig hebben, met de menu's enz. eveneens in het sjabloon opgeslagen. dit sjabloon plaats je in de autostartmap van word. je add-in (invoegtoepassing is klaar)
om bepaalde routines automatisch te laten uitvoeren vanuit je add-in plaats je deze in een speciale routine genaamd autoexec.
VBA zeker?

Verwijderd

indeed. tenzij je met de visual tools for office ook een com add-in kunt maken.

Verwijderd

Dit is het enige bruikbare ongeveer wat ik heb kunnen vinden. De MSDN documentatie is wat dat betreft erg magertjes, of zit zo diep verscholen dat ik het niet kon vinden.

http://www.codeguru.com/C...orials/article.php/c3591/
Pagina: 1