[HTML] Tekenen

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Na het hele internet afgezocht te hebben kom ik het hier even vragen.

Bestaat er ook zoiets als een online paint? een website waarmee je plaatjes kan tekenen (mag heel simpel) alleen een vierkantje lijntje en ovale figuurtjes mee kan tekenen en dat je die tekeningen kan op slaan.

Zelf zou ik zeggen dat het onmogelijk is maarja beterwetende baas van stage zegt van niet :Z

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Eerst hit op google

[google= online paint]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 18:12
Volgens mij heb ik wel eens een java applet gezien dat zoiets kon, ik zal even zoeken.

http://www.californiaolivegrowers.com/paint/ :P

[ Voor 28% gewijzigd door Michali op 29-09-2004 11:10 ]

Noushka's Magnificent Dream | Unity

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is mogelijk om dynamisch jpg's te maken mbv php. Net zoals die figuren hier op GoT met serverstats etc in hun icon. Het moet dus prima mogelijk zijn.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:49

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Mwah, ik weet niet wie de beterwetende is in deze. Alleen HTML wordt lastig, maar is zeker niet onmogenlijk. Kijk maar eens naar PellePaint en wolfenstein5k. Met flash en javaaplets wordt het nog veel makkelijker.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Het is ook gewoon mogelijk, het kan met Flash, het kan met Java, met Javascript, alleen het opslaan moet met een server-side script.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:31

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle heeft met PellePaint ooit wel eens zoiets gebouwd ja
De client-side techniek doet er niet zo veel toe, ik heb het met DHTML gebouwd maar het kan ook in Flash of Java.. ik stuurde kleurdata naar een PHP script en die bouwde er met GDLib een .PNG file van, maar je kunt natuurlijk ook componenten gebruiken die BMP's, TIFF's of whatever uitpoepen.

Enne, je beterwetende baas van stage had dus gelijk. Luister eens wat vaker naar die man zou ik zeggen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.