Nieuwste BIOS Abit BE6-II

Pagina: 1
Acties:

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:47

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Topicstarter
Ik heb problemen met de nieuwste BIOS (de UH-versie) voor de Abit BE6-II rev. 1.0: mijn SB16 werkt niet meer. Wat ik ook speel er komt geen geluid uit en alles werkt correct volgens apparaatbeheer in Windows. Hebben meer mensen hier last van? Als ik m'n BIOS terugzet naar de NZ-versie werkt alles prima, alleen heb ik dan de 1.21 versie van de HighPoint controller :( en dat was de reden voor de update.

Verwijderd

andere soundcard ? da kost toch geen zak SB PCI 128

• Neman

Neman

Topicstarter
Nee ok maar kan ik er dan van opaan dat het dan wel werkt? Anders gevraagd: Zijn er mensen met hetzelfde moederbord met de nieuwste BIOS die een andere geluidskaart goed hebben lopen?

Verwijderd

Ik heb het zelfde mamaplank en een sounblaster 1024 value geen probleem.
Ook de nieuwste bios (UH).

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Ik heb wel problemen gehad met die nieuwste bios, maar dat was dat tijdens het booten hij een paar seconden blijf hangen voor het blauwe highpoit scherm..

ik draai de op een na niewste nu en loopt als een gek! ;)

• Neman

Neman

Topicstarter
Ik heb wel problemen gehad met die nieuwste bios, maar dat was dat tijdens het booten hij een paar seconden blijf hangen voor het blauwe highpoit scherm..
Ja daar had ik ook 'last' van, maar dat vind ik niet zo erg. Ik ga zo de een na nieuwste wel ff testen, misschien lost die m'n SB probleem ook op. Bedankt voor jullie reacties.
Pagina: 1