[Winxp Pro] Service Pack 2 wil niet instaleren.

Pagina: 1
Acties:

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04-2025
Ik heb service pack 2 voor windows xp pro gedownload, maar bij het instaleren geeft ie foutmelding dat de product code misschien ongeldig is.

Klaarblijkelijk heb ik m'n officiële windows xp pro nooit geregistreerd en kan ik nu dus hierdoor service pack 2 niet instaleren :X 8)7 Wat kan ik hieraan doen? ... heb ik dus de officiële windows xp pro, maar kan ik geen updates instaleren omdat ik toen ben vergeten em te registreren |:(

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
registreren is niet nodig, alleen activeren. Je kan de Microsoft Support even bellen en daar je verhaal vertellen :)

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:55
Dat kan volgens mij niet eens. Je moet na maximaal 30 dagen activeren anders werkt het niet eens meer dacht ik. :)

• El Gravedigger
Ro schreef op 29 september 2004 @ 10:40:
registreren is niet nodig, alleen activeren. Je kan de Microsoft Support even bellen en daar je verhaal vertellen :)
Ok bedankt. Zal ze zometeen dan maar even opbellen :>

• RAJH
  • Niet online
MADG0BLIN schreef op 29 september 2004 @ 10:41:
Dat kan volgens mij niet eens. Je moet na maximaal 30 dagen activeren anders werkt het niet eens meer dacht ik. :)
Dan werkt het nog wel, maar dan krijg je de product activatie ervoor en dan moet je activeren. Druk je dan op cancel dan kom je weer terug bij het inlogscherm. :)

• El Gravedigger
MADG0BLIN schreef op 29 september 2004 @ 10:41:
Hij werkt perfect. Nooit probleem gehad. Heb em nu al bijna 3 jaar. Had windows xp pro geinstaleerd en ben dus vergeten em te activeren ofzo... heb ook nooit een waarschuwing gezien dat ik em moest activeren :(

• El Gravedigger
Ro schreef op 29 september 2004 @ 10:43:
[...]

Dan werkt het nog wel, maar dan krijg je de product activatie ervoor en dan moet je activeren. Druk je dan op cancel dan kom je weer terug bij het inlogscherm. :)
Heb nooit een scherm gezien ;( Kan ik em nu nog activeren ofzo?

• RAJH
  • Niet online
Start / All Programs / Accessories / System Tools / Activate Windows

of

start / uitvoeren > msoobe /a :)

• El Gravedigger
Ro schreef op 29 september 2004 @ 10:50:
Start / All Programs / Accessories / System Tools / Activate Windows

of

start / uitvoeren > msoobe /a :)
Ik heb de NL versie van xp pro, Hoe kan ik daar erbij komen?

als ik 'msoobe /a' doe bij uitvoeren doet ie niks. Wat moet ik precies bij uitvoeren erin zetten?

• RAJH
  • Niet online
C:\WINDOWS\system32\oobe\msoobe.exe /a

Zo dan?

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:02

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Dan is er toch iets vreemds met je code; je moet inderdaad na 3 jaar wel geactiveerd zijn. Als je gewoon een productcode sticker op je PC hebt zitten dan kan je alleen nog maar Microsoft nederland bellen (kan gratis). Je hebt die code ook nooit weggegeven of doorgegeven aan iemand anders (die hem al 100keren heeft geinstalleerd waardoor die code nu op de zwarte lijst staat)?

Als je geen productcode sticker hebt dan twijfel ik toch aan de code die je hebt gebruikt om te activeren...

• El Gravedigger
Ro schreef op 29 september 2004 @ 11:16:
C:\WINDOWS\system32\oobe\msoobe.exe /a

Zo dan?
Thx. Hij zegt dat ie al geactiveerd is.
superduper schreef op 29 september 2004 @ 11:17:
Dan is er toch iets vreemds met je code; je moet inderdaad na 3 jaar wel geactiveerd zijn. Als je gewoon een productcode sticker op je PC hebt zitten dan kan je alleen nog maar Microsoft nederland bellen (kan gratis). Je hebt die code ook nooit weggegeven of doorgegeven aan iemand anders (die hem al 100keren heeft geinstalleerd waardoor die code nu op de zwarte lijst staat)?

Als je geen productcode sticker hebt dan twijfel ik toch aan de code die je hebt gebruikt om te activeren...
Hmm m'n broer heeft em wel eens gebruikt toen ik op vakantie was :X Gatver... geen update dus voor mij :/ :r Baaaah |:(

[ Voor 14% gewijzigd door El Gravedigger op 29-09-2004 14:16 ]

Verwijderd

nou sorry ik gebruik ook altijd een illegale installatie versie (i.v.m. registratie) en sp2 installeren gaat zonder problemen.

• ZeroKay
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-04 13:45
Hoewel ik ook geen heilige ben, lijkt het mij het niet gepast om hier verwijzingen naar cracks en dergelijke neer te zetten. Het mag overigens ook niet op dit forum. S.v.p. verwijderen dus.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:02

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

El Gravedigger schreef op 29 september 2004 @ 14:14:
[...]

Thx. Hij zegt dat ie al geactiveerd is.

[...]

Hmm m'n broer heeft em wel eens gebruikt toen ik op vakantie was :X Gatver... geen update dus voor mij :/ :r Baaaah |:(
De key komt heus niet op de zwarte lijst in een grote update als hij een aantal keertjes gebruikt is. Gewoon Microsoft bellen en zeggen dat je regelmatig je systeem opnieuw installeert. Blokkade in een update wijst op grote verspreiding van je key op internet.

• El Gravedigger
superduper schreef op 29 september 2004 @ 14:34:
[...]

De key komt heus niet op de zwarte lijst in een grote update als hij een aantal keertjes gebruikt is. Gewoon Microsoft bellen en zeggen dat je regelmatig je systeem opnieuw installeert. Blokkade in een update wijst op grote verspreiding van je key op internet.
Hoe komen ze dan aan m'n key? :?

• ZeroKay
Een key is niet persoonlijk en niet specifiek voor XP Pro, d.w.z. Microsoft heeft een x aantal keys gekoppeld aan je XP Pro. Je kunt bijvoorbeeld bij een installatie een andere key gebruiken.
Jouw key wordt door veel meer mensen legaal gebruikt.

[ Voor 13% gewijzigd door ZeroKay op 29-09-2004 14:47 ]

• mind_
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

mind_

evil smile

gravedigger:

via de update service ofzo ?
of ze downen zelf een windows en kijken wat voor keys daar bij gegeven worden en zetten die op een blacklist.

[ Voor 8% gewijzigd door mind_ op 29-09-2004 14:49 ]

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

• El Gravedigger
ZeroKay schreef op 29 september 2004 @ 14:46:
Een key is niet persoonlijk en niet specifiek voor XP Pro, d.w.z. Microsoft heeft een x aantal keys gekoppeld aan je XP Pro. Je kunt bijvoorbeeld bij een installatie een andere key gebruiken.
Jouw key wordt door veel meer mensen legaal gebruikt.
Dus als iemand anders die key aan iedereen weg geeft ben ik dus ook de lul? :X

Als ik help desk van windows bel, hoe kunnen zij mij dan helpen? De key is nu niet meer te gebruiken :X

• ZeroKay
Daar lijkt het wel op. Heb je een originele XP Pro CD en licentie? Zo ja, dan zou ik sowieso even met Microsoft bellen. Zij kunnen je verder helpen.

• El Gravedigger
ZeroKay schreef op 29 september 2004 @ 15:07:
Daar lijkt het wel op. Heb je een originele XP Pro CD en licentie? Zo ja, dan zou ik sowieso even met Microsoft bellen. Zij kunnen je verder helpen.
Jup, ik heb de officiële xp pro cd en licentie. heb em via school gekocht met school licentie etc. Jup, dan ga ik nu maar even bellen. Hoop dat ze me verder kunnen helpen |:(

• El Gravedigger
.. windows bellen helpt ook niet veel.. al 4 gasten aan de lijn gehad en ze sturen me steeds weer door :(

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-04 22:02

FastBunny

Give it the Works !

El Gravedigger schreef op 29 september 2004 @ 15:13:
[...]

Jup, ik heb de officiële xp pro cd en licentie. heb em via school gekocht met school licentie etc. Jup, dan ga ik nu maar even bellen. Hoop dat ze me verder kunnen helpen |:(
School licentie klinkt als volume license cd, en daar zijn heel wat codes van blacklisted omdat je dat niet hoeft te activeren. Maar daar zit ook je probleem meteen, je zult dan geen support krijgen.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• El Gravedigger
FastBunny schreef op 29 september 2004 @ 16:14:
[...]

School licentie klinkt als volume license cd, en daar zijn heel wat codes van blacklisted omdat je dat niet hoeft te activeren. Maar daar zit ook je probleem meteen, je zult dan geen support krijgen.
:X Dus kan er helemaal niks aan doen? :( Naja dan geen service packs meer voor mij ;(

Toch bedankt _/-\o_

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

El Gravedigger schreef op 29 september 2004 @ 16:16:
[...]

:X Dus kan er helemaal niks aan doen? :( Naja dan geen service packs meer voor mij ;(

Toch bedankt _/-\o_
Je kunt eens contact met de slimme-rom makers opnemen, daar zal de cd wel van zijn gok ik zo.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• El Gravedigger
FastBunny schreef op 29 september 2004 @ 16:24:
[...]

Je kunt eens contact met de slimme-rom makers opnemen, daar zal de cd wel van zijn gok ik zo.
huh?

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Vaak als je via scholen software koopt komt staat er op de cd SLIMME ROM of zoiets, die leveren dan die software voor leerlingen tegen gunstige prijzen. Jij hebt gewoon een orginele cd dan en met een orginele stikker of licentiecode erbij moet het geen probleem zijn, je kunt ook je code achterhalen, kun je kijken of die overeenkomt met die je op je licentie hebt en desnoods weer wijzigen via een truukje die ik hier niet mag beschrijven ;)

• El Gravedigger
FastBunny schreef op 29 september 2004 @ 16:35:
[...]

Vaak als je via scholen software koopt komt staat er op de cd SLIMME ROM of zoiets, die leveren dan die software voor leerlingen tegen gunstige prijzen. Jij hebt gewoon een orginele cd dan en met een orginele stikker of licentiecode erbij moet het geen probleem zijn, je kunt ook je code achterhalen, kun je kijken of die overeenkomt met die je op je licentie hebt en desnoods weer wijzigen via een truukje die ik hier niet mag beschrijven ;)
Staat geen slimme rom oid op. Tis een Holografische disc in plastic hoesje met de officiele key sticker achterop het hoesje.

Maar ik ga verder m'n tijd er ook maar niet meer aan verdoen. Windows kan me niet helpen en ik heb eigenlijk ook geen zin om vage cracks op m'n computer te zetten. M'n computer overleeft het hopelijk ook zonder service pack 2 wel. De andere updates doet ie gelukkig wel normaal. Jammer dat je de officiele cd hebt etc en dat je dan waarschijnlijk een key code hebt die in de blacklist voorkomt zonder eigen toedoen |:(

Verwijderd

Het is dus een school licentie
die is alleen geldig zolang je op school zit, in die licentie zit ook een soort trigger verwerkt dat wanneer er een X aantal jaren voorbij zijn je geen recht meer hebt op updates omdat je dan van die school afbent......
Als je nog wel op die school zit dan kun je voor €2,-- een nieuwe licentie key kopen

Is bij ons ook heb nl de overeenkomst van Microsoft doorgelezen

Verwijderd

Ik weet niet hoor, mr ik heb mijn XP pro nooit hoeven te activeren, en kheb gwoon SP2 geïnstalleerd, geen probleem, en kheb nog een Xp pro met zelfde code en kan ook gwoon sp2 installen, mr tis zo als je em niet activeert na 30 dagen dat je normaliter je windows opnieuw moet installen, naar mijn weten ????

Maar je kan gwoon Microsoft bellen, en dan zullen ze je gwoon een nieuwe code geven is geen probleem leg je verhaal gwoon duidelijk uit, of maak er zo'n verhaal van dat je pc door stroomstoring kapot is gegaan en dan je een totaal nieuwe pc hebt, mr je eigen Windows Xp en dat je em niet kan activeren omdat ie al geactiveerd is, en dat je het niet nodig vind om een nieuwe Xp te kopen :P:P:)

Valt te proberen, tis mij ook gelukt :P

Veel succes....
Pagina: 1