Toon posts:

[XP] netwerkverbinding maken FTP*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer via FTP een netwerkmap aan te maken, maar volgens mij doe ik iets verkeerd.

Ik heb via netwerkverbindingen een netwerkverbing aangemaakt naar mijn FTP server, werkt perfect, ik kan via die verbinding de FTP server bezoeken, bestanden wijzigen etc.
ik kan bij extra -> netwerkverbing maken gaan bladeren, ik kies de FTP verbinding, ik kan ook hier bladeren door de mappen heen, maar ik kan geen map kiezen om een netwerkverbinding te maken, de OK knop wordt dan transparant....

wat doe ik verkeerd???

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-03 23:01
[nognooitgedaan] Kan je wel ftp mappen mounten als disk? [/nognooitgedaan]

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Netwerkverbindingen Drivemappings van Windows ondersteunen het FTP Protocol niet, voor zover ik weet... K heb het ook geprobeert maar in mijn ogen is het onmogelijk... Spijtig :( Had fijne functie geweest ><
edit: pakjebakmeel, dat is precies wat hij probeert te doen :P

[ Voor 21% gewijzigd door Wussie op 29-09-2004 09:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
damn....

Verwijderd

WuSSiE schreef op 29 september 2004 @ 09:03:
Netwerkverbindingen Drivemappings van Windows ondersteunen het FTP Protocol niet, voor zover ik weet... K heb het ook geprobeert maar in mijn ogen is het onmogelijk... Spijtig :( Had fijne functie geweest ><
edit: pakjebakmeel, dat is precies wat hij probeert te doen :P
Mn broer studeert in maastricht en daar hebben ze er toch wel een oplossing voor gemaakt. (hoe weet ik niet, maar het werkt) Het moet wel mogelijk zijn dus...

• Eric
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 09:51
WuSSiE schreef op 29 september 2004 @ 09:03:
Er is wel een programma dat ftp-sites kan mappen als netwerkdrive, namelijk Webdrive
Maar Windows zelf kan dat inderdaad niet...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier aub zelf ook op te letten :)

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Thanx Super_Freak, k zal het eens proberen :D _/-\o_

edit: woei! werkt geweldig :D Thanx man :)

[ Voor 31% gewijzigd door Wussie op 29-09-2004 09:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
hmm webdrive moet je daar niet voor betalen, daar zit ik helaas niet op te wachten....
Pagina: 1