Toon posts:

(bittorent)'torrent is not a valid response '

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een week werken nieuw gedownloaden torrent bestanden meer. Steeds krijg ik de foutmelding 'torrent is not a valid responsefile '. Het gaat al mis bij het downloaden van de torrent. eerst kreeg je bij "save as" al meteen bij "save as type" te zien dat het om een torrent file gaat. Nu heb ik alleen de keuze nog maar tussen "html" en "all files" de extensie van een gedownloade torrent is overigens wel normaal .torrent..... Mijn oude .Torrents die ik voor vorige week gedownload heb werken overigens wel goed.

Wie helpt?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 01:11 ]

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-12 16:21
Wacht even, welk os gebruik je? Vast een engelse versie ergens van :)

Ik geef nl. aan dat ik via een link(torrent dus) in mozilla dat ik hem wil openen met abc(client). Lijkt me dat er ergens tussen je client en browser iets niet goed gaat :?

Probeer dus eerst eens een van de twee te herinstallen, als het dan nog niet wwrkt de tweede ook. Ik denk nl. dat je het in die hoek moet zoeken.

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk met win xp (engels idd 8) ) met ie 6.0.2800

ik zal morgen is aan het her-instaleren gaan. wel vaag dat vorige week alles nog goed ging.

bedankt alvast!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ga eens bitcomet.com gebruiken en test het daar eens mee. Tevens check je virusscanner het kan zijn dat hij wat er af snoept waardoor het niet helemaal lekker loopt.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Verwijderd

Topicstarter
blogbuster schreef op 29 september 2004 @ 09:20:
Ga eens bitcomet.com gebruiken en test het daar eens mee. Tevens check je virusscanner het kan zijn dat hij wat er af snoept waardoor het niet helemaal lekker loopt.
Bij BitComet krijg de foutmelding "Can not decode torrent file, please redownload the torrent file!"

ook deinstalatie van virusscanner heeft geen effect, vaaag......

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Is het wel echt een torrent bestand dan? Pas geleden had iemand ook problemen met het downloaden van torrents (van [...]), daar lag het aan de site.

IE6 "save as" wordt onterecht "html" file?

Heb je daar iets aan?
Modbreak: Spider.007Dat soort links zien we liever niet op GoT

[ Voor 17% gewijzigd door Spider.007 op 29-09-2004 23:54 ]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Dat zal vast het probleem zijn.
[...] ondersteunt het rechtermuisklik -> opslaan van een .torrent bestand niet meer, niet via eigen site en niet via andere sites. Dan krijg je dus een HTML bestand (foutmelding pagina) wat opgeslagen wordt onder de .torrent naam.

Kijk eens naar de grootte van de .torrents die niet werken. Gokje dat ze iets van 2 a 3KB zijn :) -> openen in kladblok -> tadaaaa HTML ;)

Modbreak: Spider.007Dat soort links zien we liever niet op GoT

[ Voor 12% gewijzigd door Spider.007 op 29-09-2004 23:52 ]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dat verhaal klopt. Nu kun je enkel nog rechtermuis knop gebruiken.
Was anders altijd wel handig met Opera, klik, klik, klik >:)

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Ja!! Inderdaad das de oplossing _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Bedankt iedereen!!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-12 15:23

Diamon

The Weird One

Humzzzz, ik heb nu hetzelfde probleem, maar vraag me af wat nu de oplossing is :?

And The Only One

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Diamon schreef op 30 september 2004 @ 12:23:
Humzzzz, ik heb nu hetzelfde probleem, maar vraag me af wat nu de oplossing is :?
Krijg je niet een html bestand binnen in plaats van een torrent? Als het goed is staan in dat html bestand de instructies om het weer werkend te krijgen...

Verwijderd

kijk eens bij je instellingen van je browser, bijvoorbeeld java instellingen e.a. beveiligingen
sp 2 blokkeert eerst alle .tor bestanden
ook kun je zelf de extensie veranderen.

Kijk eens op [...] voor diverse andere sites
Modbreak:Die spam lijkt me onnodig

[ Voor 17% gewijzigd door Spider.007 op 18-01-2005 12:35 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie even niet wat het nut is van het kicken van dit oude topic; deze gaat daarom op slot :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.