Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FEAT]waarschuwing ook parsen

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:47
In dit topic: Het grote Applescreenshot topic staat onderaan een waarschuwing. Hierin staat ook een linkje naar een post in dit topic. Wat is jammer: de link wordt niet geparsed. Er staat gewoon een URL. Ik denk dat er minder gekeken wordt naar de desbetreffende url als deze niet klikbaar is.

De waarschuwing geparsed:
Lees voordat je hier replied even Zwerver in "Het grote Applescreenshot topic" goed door! Het is een screenshot draadje en geen post-hier-je-vraag-draadje
En de huidige ongeparste versie:
code:
1
2
3
Lees voordat je hier replied even 
[MESSAGE=20810671][NOHTML]Zwerver in "Het grote Applescreenshot topic"[/NOHTML][/MESSAGE] 
goed door! Het is een screenshot draadje en geen post-hier-je-vraag-draadje

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
Denk dat het nuttiger is om de desbetreffende mod dat gewoon met html te laten doen?
Zoals hij zelf al had moeten doen zegmaar :P

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:47
cryforhelp schreef op 28 september 2004 @ 23:40:
Denk dat het nuttiger is om de desbetreffende mod dat gewoon met html te laten doen?
Zoals hij zelf al had moeten doen zegmaar :P
Er is toch gewoon een parser geschikbaar? Waarom handmatig doen? Verder was Crisp i.v.m. de XHTML kwaliteiten van de modjes niet echt happy met de HTML-rechten ;)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:07

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
djluc schreef op 28 september 2004 @ 23:42:
[...]
Er is toch gewoon een parser geschikbaar? Waarom handmatig doen? Verder was Crisp i.v.m. de XHTML kwaliteiten van de modjes niet echt happy met de HTML-rechten ;)
Volgens mij niet. Smilies worden namelijk ook niet geparst dacht ik gezien te hebben :)

offtopic:
en moderators kunnen idd niet met html omgaan. Bewijs staat ergens tussen m'n pm's :+

[ Voor 12% gewijzigd door We Are Borg op 29-09-2004 00:58 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:26

crisp

Devver

Pixelated

De topicwaarschuwing is een hack; als chem mij kan vertellen hoe ik die inhoud door de RML-parser kan halen dan voel ik me aanbevolen :)
Mogelijk gaat Parse deze feature zelf inbouwen, tot dan wordt er gewoon inventiviteit van de mods vereist...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.