Toon posts:

[iPod] 4th Generation 40 GB

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje over deze iPod. Aangezien er nog maar zeer weinig informatie over de 4e generatie op internet staat vraag ik het hier maar.

Als ik deze in de winkel koop. Dan kost me dat 100 duiten meer als de 20 GB.
Maar als het goed is krijg ik er dan een docking station bij.

Is dit alleen op de apple site, of ook in de winkel, zo?
Krijg ik er ook een hoesje en een afstandsbediening bij of moeten die nog appart erbij gekocht worden?

En wat is precies het nu van dit docking station. Laadt het de iPod op? Kan ik hiermee gemakkelijker nummers erop zetten.

Als het oplaad, is het dan niet slecht dat je oplaad zonder de batterij helemaal leeg gelopen te laten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:42
Ja, je krijgt er een docking station bij. Die krijg je niet bij de 20 gb versie. Los kost deze zo'n 50 euro (volgens mij ook 40). Dit krijg je bij de winkel en bij apple, zelfde verpakking doos, en inhoud. En nee je krijgt er geen hoes en afstandsbediening bij, dat was bij de 3e gen.
Het voordeel van de docking station is dat je je iPod in optimale staat houd, en dat het een line-out heeft (met versterker, maar dat moet ff worden bevestigd, want standaard geluid uit koptelefoon van de iPod is heel zacht, maar als het goed is versterk de dock dit). En wat betreft het gemak met nummers overzetten maakt het niks uit. Of je nou de kabel in je iPod plugt, ofdat je hem in de dock legt, de procedure op de computer blijft hetzelfde.
De batterij kan zovaak worden opgeladen als je maar wil, ongeacht het niveau van de batterij. Dat is het voordeel van een lithium batterij, het nadeel is wel dat je hem maar een beperkt aantal keren (volledig) kan opladen (300-500 cyclussen). En met 1x volledig wordt bedoeld
je laadt hem volledig op...
je speelt hem 6 uur af. Blijft 6 uur over(12-6)
Volgende dag doe je hetzelfde 3 uur. blijft er 3 uur over. Vervolgens laad je hem weer helemaal vol. Maar, dan is nog niet een hele cyclus, dat is het pas, als je de resterende 3 uur van de vorige lading opmaakt.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 23:36:
Als ik deze in de winkel koop. Dan kost me dat 100 duiten meer als de 20 GB.
Maar als het goed is krijg ik er dan een docking station bij.
Klopt.
Is dit alleen op de apple site, of ook in de winkel, zo?
Zo ver ik weet koop je in de winkel precies dezelfde doos, dus ook inclusief dock bij de 40 GB. Vraag het anders aan de verkoper.
Krijg ik er ook een hoesje en een afstandsbediening bij of moeten die nog appart erbij gekocht worden?
Bij de 4G zit sowieso geen afstandsbediening of hoesje-met-riemclip. Als je die wilt zul je ze los moeten kopen.
En wat is precies het nu van dit docking station. Laadt het de iPod op? Kan ik hiermee gemakkelijker nummers erop zetten.
In het dock zit ook een line-out, verder is er geen verschil tussen het dock gebruiken of meteen de kabel in je iPod doen.
Als het oplaad, is het dan niet slecht dat je oplaad zonder de batterij helemaal leeg gelopen te laten hebben?
Weet ik niet zeker, zelf nog geen problemen mee gehad, maar ik heb m'n iPod nog niet zo lang. Wel is er al veel gesproken over de batterijen op dit forum, met wat zoekwerk vind je meer dan genoeg leesvoer.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt.

Ik ga morgen maar eens kijken waar ik hem halen kan.
Is het niet zo dat hij nergens meer verkrijgbaar is? Net zoals met de iPod mini?

Zijn een afstandsbediening en een hoesje erg handig?
Of valt dit wel mee?

Verwijderd

Ik heb bij aanschaf van mijn 4G 40 Gb meteen een remote gekocht, dit omdat ik dit gewend was (van mijn iRiver IMP550). Ik ben er zeer tevreden over, en zou ook niet zonder kunnen!
Ik wacht nog steeds tot de iSkin Evo2 (voor de 4G dus) verkrijgbaar is in NL. Zolang heb ik hem in een soort camera hoesje zitten.

Thijs

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik denk dat ik gewoon het standaard leren hoesje er bij neem, en een afstandsbedieningkje.

Is wel in een klap een hoop centjes, maar dan heb je ook wat.

Ik hoop dat ze hem bij de v&d nog hebben aangezien ik daar 20-15% korting krijg.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

*zucht* en je had dit niet allemaal gewoon in de winkel kunnen vragen? Of even een Machouse kunnen bellen ofzo?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
^^ with the gentleman above, die het overigens wel iets vriendelijker had kunnen zeggen. Misschien dat Topic Reports: hoe werken ze nou voor de user en de crew? iets voor je is Nitai? Want dan zet je de volgende keer alleen een TR ;)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.