hoi, ik moest vandaag op een computer van een kameraad van mij opnieuw win xp erop zetten omdat het systeem nogal rommelig was. Dus ik heb de computer mee naar mijn huis genomen in de auto. Thuis aangekomen heb ik de computer aangesloten en aangezet. Maar helaas de computer deed nix toen ik hem aandrukte. Ik dacht gelijk aan een voeding probleem, zat een 250 watt voeding in, systeem is celly1.7ghz 256mb ram Geforce 4 mx en msi moederbord brander etc. Dus toen heb ik mijn 235watt voeding erin gedaan en toen deed hij het perfect. En heb daarna de 250 watt voeding van hem in mijn systeem gehangen(pentium3) en daar deed de voeding wel perfect, dus ik de voeding weer in zijn systeem zetten maar nog steeds helemaal nix. Hoe kan dit? Ik weet dat 250watt niet hoog is voor zo'n systeem maar dan zou de 235watt voeding toch ook niet moeten werken
Kan het zijn dat de voeding ineens minder vermogen heeft gekregen door temperatuurs verschil en stoten? dat hij daarom niet aan wil.
Ma goed ik heb maar een nieuwe 300watt voeding voor hem besteld, zodat het zeker goed gaat
[ Voor 3% gewijzigd door vingerfrits op 28-09-2004 23:16 ]
Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT