C&C Zero Hour Online problemen*

Pagina: 1
Acties:

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Ik wilde met iemand ff Zero hour online doen. Maar het probleem is dat we elkaar niet zien via de online service van zero hour zelf. We hebben alle 2 als land Netherlands gekozen bij onze persona in de online setup, maar we zien elkaar gewoon simpelweg niet. In geen enkele room, van 1vs1 tm europe...nergens zien we elkaar :'(

Iemand hier al eerder last mee gehad..of eventueel een oplossing hiervoor?

kan nu dus gewoon niet met mn maten online gamen :? toch beetje vreemd voor zo'n goed bekend spel.

aahh durka durka durka

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:20

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

je kan toch ook met elkaar connecten via direct connect? Het is al even geleden maar volgens mij kan je daar gewoon iemands ip adres invullen. Het kan trouwens dat dat via de lan multiplayer opties gaat.

Verwijderd

denk dat ik het weet, bij options kan je je regio bepalen, die moet dus op europa staan :) check dat eens ff.

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 23:06:
denk dat ik het weet, bij options kan je je regio bepalen, die moet dus op europa staan :) check dat eens ff.
Nee dat kan niet...jij bent met de persona option in de war. Die je kan kiezen als je online gaat. En daar kan je alleen landen kiezen..dus geen Europa.

En boven zei ik al dat we die allebij al op Netherlands hebben gezet .

ps. direct connect via lan werkt ook niet...dan zien we elkaar ook niet

[ Voor 9% gewijzigd door DJ Chicken op 28-09-2004 23:13 ]

aahh durka durka durka

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:20

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Wat je wel zou kunnen doen is via windows een VPN opzetten en dan over de VPN op het gecreeerde lan met elkaar spelen. Dat werkt zowiezo maar ik weet niet met hoeveel mensen je het wil spelen want cp pro kan volgens mij maar 1 client hosten bij een dergelijke oplossing.

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
k*t.....raar hoor dat het gewoon niet kan vio oline optie...ik zie allemaal andere lui behalve hem :?

vpn opzetten is 1 optie..maar nu ff gene zin in dus kom misschien ooit later wel.

aahh durka durka durka

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:05

aapelite

Do the kirby!

Heb je een router of iets dergelijks?
Je land beiden op nederland zetten enzo heeft totaal geen nut. Das meer voor je account info.
Heb je send delay aanstaan bijde options? Heb je gekeken of je de poorten die inde readme staan hebt geforward? Eventueel nog een poort ingesteld voor het spelen zelf. ( Daar doe ik het nu mee en dan weer zonder send delay)
Zero hour zijn netcode is vrij brak maar hij is wel verbeterd sinds generals classic (kan je nagaan) suc6 ermee iig en als het eenmaal werkt die instellingen houden ende options.ini in mijn documenten/zero hour senl backuppen zodat je die altijd terug kanzetten.
Pagina: 1