[css] background en alternate styles

Pagina: 1
Acties:

• BetuweKees
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-05 20:44

BetuweKees

Flipje uit Tiel

Topicstarter
Hi,

Heb nu al een tijdje een site die gebruik maakt van meerdere stylesheets. Iets wat me opvalt is dat bij het switchen van de styles in firefox de hele site netjes wordt omgezet, *behalve* de achtergrond van het body element.
Tenzij ik in mijn stylesheets achter de achtergrond de modifier !important opneem, blijft de achtergrond (plaaatje en kleur) dus gewoon, iets wat mi vrij slordig is.

Zijn er meer mensen die iets dergelijks tegengekomen zijn en wellicht ook weten hoe dit op te lossen?

Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder

Verwijderd

Meld het lekker als bug bij Mozilla, wat denk je daarvan? Je ziet het dan vanzelf wel, als het geen bug blijkt te zijn.

• BetuweKees
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-05 20:44

BetuweKees

Flipje uit Tiel

Topicstarter
hmm.. denk dat ik te vroeg geblaat heb.. was serieus bezig met bugzilla, maar tijdens het maken van een simpele testcase bleek eea gewoon netjes te werken. heb dus waarschijnlijk ergens een foutje in mijn eigen stylesheers zitten dat ik nodig eens moet elimineren.. :/

edit:
Update: Fout bleek te zitten in een brak stukje javascript.. Ik zeg niks meer..

[ Voor 17% gewijzigd door BetuweKees op 29-09-2004 12:37 ]

Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

BetuweKees schreef op 28 september 2004 @ 22:44:
hmm.. denk dat ik te vroeg geblaat heb.. was serieus bezig met bugzilla, maar tijdens het maken van een simpele testcase bleek eea gewoon netjes te werken.
Da's trouwens altijd wel handig he, voordat je iets bestempelt als 'bug' ;)

[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 28-09-2004 22:50 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.