Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op welke nokia zit flitser

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op welke nokia's zit er een flitser of lichtje om zo ook fotos in het donker te maken? Heb al veel telefoons van nokia bekeken zonder resultaat tot nu toe.

Zij ze er uberhaupt wel?

Google geeft mij tot nu toe ook geen antwoord :(

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 09:12

Emerge

Bifidus schmifidus

Dat klopt :) Op dit moment zijn er -nog- geen telefoons van Nokia met flitser ingebouwd. Voor zover ik weet hebben alleen sommige typen Samsung telefoons een flits. Niet dat het veel voorstelt hoor. Het is gewoon een felle led, maar je kunt er wel foto's mee maken in het pikkedonker. Toch grappig :)

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Die lampjes heb je echt niks aan, klinkt leuk maar in de praktijk kan je er alleen tot ongeveer 30 cm iets mee belichten om nog een klein beetje te kunnen zien wat het is. Het is meestal ook geen echte flitser maar gewoon een ledje wat even aan springt.

Verwijderd

Topicstarter
Sick Nick schreef op 28 september 2004 @ 21:18:
Die lampjes heb je echt niks aan, klinkt leuk maar in de praktijk kan je er alleen tot ongeveer 30 cm iets mee belichten om nog een klein beetje te kunnen zien wat het is. Het is meestal ook geen echte flitser maar gewoon een ledje wat even aan springt.
Met de slide phone van samsung kan je er toch redelijke fotos mee maken hoor! maar kwil zo graag een nokia haha :)

bedankt voor de post iig! Wat ik wel tegen kwam was een FlashLight voor de nokia (http://www.nokia.com/nokia/0,,58974,00.html)

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
De siemens s55 camera heeft een flitser.

Gebruikt wel bakken stroom. :)

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 13:51

pjvandesande

GC.Collect(head);

Waarom persee een Nokia dan?
Ik hoor zeer veel positieve verhalen over de Samsung en ook zeker over de S55.

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 12:02
Sommige mensen blijven heilig in Nokia geloven vanwege persoonlijke redenen :)
Ik vind zelf ook dat Nokia's over het algemeen makkelijkste bediening hebben. :)

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-11 07:56

King of Cod

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit kan je toch gewoon aan een willekeurige telefoontoko vragen? :/
GoT is in ieder geval niet bedoeld voor dit soort eenvoudige vragen ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.