[XBOX] live probleempje

Pagina: 1
Acties:

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb sinds kort een adsl verbinding en heb een adsl modem en daarachter een switch liggen om het inet te delen voor mn pc/xbox.

Maar sinds ik van chello(classic) naar adsl(8mbit) ben gegaan joinen er een stuk minder mensen als ik game host en word ik gekickt van servers (waarschijnlijk vanwege slechte verbinding)

Heb de xbox ook al direct aan de adsl modem gehad maar maakte niks uit.

Iemand een idee waarom?

Inet op mn pc is prima!

Rapapa...

Verwijderd

Problemen horen in -> Spielerij - Problemen & Vragen

Heb je ook last van lag, of denk je alleen maar omdat mensen bij jou niet joinen/je gekickt wordt dat je verbinding niet goed is?

• LosGieros
  • Niet online
ow sorry voor het verkeerd plaatsen.

Heb geen lag....

Serieus ik weet zeker dat er iets niet goed is.

Met chello was mn host sessie zo vol....ook het inloggen naar live toe gaat trager als voorheen..

Rapapa...

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Het kan zijn dat je nu meer hops hebt naar de live server. Je hebt dan automatisch in de lijst van xbox live! een hogere ping. Waardoor er minder snel mensen joinen.

Dit is mijn verklaring voor het euvel ^_^.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• LosGieros
  • Niet online
hoe kan het zijn dan dat ik meer hops heb? Ik heb een verbinding die 3x zo snel is (8mbit), dus zou je toch verwachten dat er juist een lagere ping uit volgt? Bij gamen op mijn pc heb ik wel een lage ping (counterstrike ping van tussen de 10 en 30)

Rapapa...

• LosGieros
  • Niet online
schopje? mag toch wel?

Rapapa...

Verwijderd

ga es naar speedtest, zonder firewall etc etc direct op het net, en doe es een test. ik wil nl je upload en ping wel eens weten... dat had je ff gelijk moeten posten =) (wat is je live tag trouwens? =)

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Nogmaals, ping heeft niet te maken met de bandbreedte. Misschien wel iets als je van 56k naar 8Mbit gaat, maar niet van 2Mbit naar 8Mbit bijvoorbeeld... De tijd die je doet om met 120 km/uur met je auto van rotterdam naar amsterdam te gaan wordt toch ook niet korter als je op bredere wegen gaat rijden?

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• LosGieros
  • Niet online
Op een of andere vage manier kan ik mezelf niet pingen.....dit zal dus wel het hele geval zijn.... en de crosscable van mn Router is neit lang genoeg om hem direct in mn pc te pluggen.

Mag ik veronderstellen dat het pingen door de router niet lukt vandaar dat ik bij xbox live PGRII slechte ping heb en bij speedtest.nl geen ping uberhaubt krijg.....bij cs heb ik wel nette ping van 10 a 20...

Rapapa...

Verwijderd

Komt het niet kunnen pingen niet gewoon door een firewall (ingebouwd in je router) zoals speedtest.nl zelf ook aangeeft......

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Kijk hier eens eventjes, misschien dat er hier een oplossing staat:

http://www.xbox.com/nl-NL/live/start/broadband/

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Pagina: 1