WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
Heb dit ook sinds ik een nieuwe Pawcio-emule.exe over m'n oude heen had gegooid. Oplossing heb ik nog niet gevonden. Voor de volledigheid meldt ik nog even dat ie het in Firefox én in IE (SP2) het niet doet.Aziona schreef op 28 september 2004 @ 20:44:
Ik gebruik de Morph Mod van Emule en wil de webserver gebruiken maar ik krijg het niet draaiend. Ik ben inmiddels zover dat ik een inlogscherm krijg, maar nadat ik ingelogd heb, krijg ik niets meer dan een wit scherm.
Ik heb al geprobeerd om de webserver-dir van de gewone Emule over te kopieren maar dat helpt ook niet, de templates in de webserver dir plaatsen en de verwijzigen in de preferences wijzigen helpt ook niet. Ik snap er niets van.
Een andere template kiezen werkt ook niet.
Heeft iemand dit probleem vaker gehad? (en hopelijk opgelost)
Verder hoort een eMule-vraagje natuurlijk in eMule opensource eDonkey, deel 12
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Ik heb het ook wel eens gehad. Vaak was de oplossing even de web interface uitzetten, apply, OK, en dan weer aanzetten.
Of even de template reloaden wil ook nog wel eens werken.
Of even de template reloaden wil ook nog wel eens werken.
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Uitzetten en aanzetten helpt jammer genoeg niet. Ik krijg wel het login scherm, maar krijg vervolgens een leeg,wit scherm.
WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
Heb ik ook gehad, de oplossing is (althans, dat hoop ik
) dat je je templates moet vervangen met die uit de orginele release van emule. Al hoewel dat een foutje was van een eerdere versie was in MorphXT, in de latere (en dus ook de nieuwste versie) is dit niet voorgekomen.