Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Maximale topic lengte in search

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:38
Ik word soms een beetje 8)7 van de zoekfunctie :)

Was net aan het zoeken op 'web kalender sync palm', lijkt me duidelijk wat ik zoek behalve dan voor de zoekfunctie :\ Ik krijg iets van 28 resultaten en daarvan hebben zo'n 28 topics meer dan 40 pagina's. Ergens in die topics staan dan wel de genoemde woorden. Niet echt handig.

Zou het mogelijk zijn een simpel filtertje te maken dat topics met meer dan x pagina's weg laat uit de resultaten?

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Klik voor de grap eens op : Alleen berichten in dit topic met trefwoorden tonen

of open het topic en zet ?limit=999 in de adresbalk

Verwijderd

volgens mij zit er sinds kort een functie in waarmee je in topics naar posts kan zoeken naar de woorden waar je op gezocht hebt :)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:07

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Toch geen probleem :) Open het topic, klik op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/zoek.gif en ga zoeken :)

• bartvb
Dat weet ik allemaal wel, maar de kans dat wat ik zoek in 1 van deze topics zit is ergens in de buurt van de 0.001. De kans dat ik een web based kalender vind die kan syncen met een Palm in 'Het Motorola V600 topic (deel 2)' is nogal klein, daar ga ik niet in zitten zoeken dus :)

Mijn probleem is dat de trefwoorden allemaal wel voorkomen in de gevonden topics maar in een compleet andere context dan wat ik zoek.

Verwijderd

bartvb schreef op 28 september 2004 @ 20:59:
Mijn probleem is dat de trefwoorden allemaal wel voorkomen in de gevonden topics maar in een compleet andere context dan wat ik zoek.
dan denk ik dat je gewoon je boolean skills wat moet opfrissen :D

oefenmateriaal onder anderen op: www.altavista.nl en www.google.nl

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Je kunt natuurlijk ook Google gebruiken om een oplossing te zoeken. ;)

kijk hier maar eens: 'Web calender sync palm' in google search

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• bartvb
Google :? Daar had m'n vriendin het laatst ook al eens over. Dat kan ik ook wel eens proberen :P

Ok, laat ik het allemaal anders stellen :)

De relevantie van 40 pagina topics is mij gewoon te laag. Een topic waar al mijn zoekwoorden in voorkomen van 2 pagina's heeft heeeeeeeeeeeeel wat meer kans relevant te zijn dan een zelfde topic van 40 pagina's, behalve dan als de zoekwoorden voorkomen in de titel (maar die wordt IMO nog niet zwaar genoeg meegenomen).

Daarom lijkt het me handig als ik kan zeggen dat al die grote topics geskipped kunnen worden met zoeken, dat maakt de zoekresultaten voor mij een heel stuk overzichtelijker.

[ Voor 11% gewijzigd door bartvb op 28-09-2004 21:11 ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Noted, je hebt op zich gelijk - dat moet toch kunnen ;)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.