DVD brand-probleem Pioneer DVR-108

Pagina: 1
Acties:

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-03 15:05
Ik heb vandaag de Pioneer DVR-108 DVD-brander gekocht, maar nu heb ik een probleem: Als ik met Nero 6 gewone bestanden op een DVD+R (8X) van het merk Platinum wil branden, begint hij gewoon, maar als hij dan alle data inclusief de lead-out op de DVD gezet heeft, krijg ik het bericht: Burn proces started @ 8X (hij heeft dan al gebrand) 8)7 . Als ik dan de DVD wil openen in "deze computer", krijg ik de melding:

K:\ is niet toegankelijk.
Onjuiste functie

Dit heb ik als ik in Nero voor DVD-ROM (ISO) kies, maar ook als ik voor DVD-ROM (UDF) kies. Ik heb geprobeerd om op 12X, op 8X en op 4X te branden te branden. Ze zijn nu alledrie geschikt om als onderzetter te gebruiken.

Specs:
Pentium 4, 2,4 ghz
Asus P4P8X
512 Mb werkgeheugen
Pioneer DVR-108
Windows XP Home SP1

Kan iemand mij helpen zodat ik geen onderzetters meer produceer?

• wijbro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-02 14:14
Staat toevallig nog een vinkje bij simulatie (tabblad branden)?
Dat moet je dan even uitvinken...

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-03 15:05
wijbro schreef op 28 september 2004 @ 20:09:
Staat toevallig nog een vinkje bij simulatie (tabblad branden)?
Dat moet je dan even uitvinken...
Daar had ik zelf ook al naar gekeken na de 1e mislukking ;) De brander brand dus wel, maar hij kan het niet lezen en mijn DVD-rom speler lukt het ook niet :(

• wijbro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-02 14:14
chapie schreef op 28 september 2004 @ 20:16:
[...]

Daar had ik zelf ook al naar gekeken na de 1e mislukking ;) De brander brand dus wel, maar hij kan het niet lezen en mijn DVD-rom speler lukt het ook niet :(
De laatste updates van Nero al binnengehaald?
Zit momenteel dacht ik op 6.3.1.25
En probeer 't anders eens via Nero Express!

Verwijderd

Ik heb ook een probleem met mijn Pioneer 108.

Hij begint na 30 sec pas op 1 sec te staan en daarna na een tijdje als de bufferunderun gewoon netjes op 100 staat gaat hij naar 0 en dan daarna looptie weer terug naar 100 maar gaat hij niet meer verder. Dit gebeurd alleen als ik brand op 8 of 12 speed. De schijfjes kunnen deze snelheid wel aan. Heb al een firmware update gedaan maar dat helpt niet (1.14).
Zou het misschien aan mijn geheugen kunnen liggen 256 ddr en heb soms maar 60 vrij.
Heb voor de rest een AMD 1500+.
Rare is ook dat ik in het begin dat ik de brander had hier geen problemen mee had.
Sinds dat ik windows opnieuw erop heb gezet en service pack2 geinstalleerd heb.
Kan iemand mij misschien helpen.
Alvast bedankt!