Misschien wat snellere laadtijden?
Als 't spel in je geheugen past en niet hoeft te swappen voor textures e.d. maakt 't geen ruk uit.
Voor programma's zoals fotosop kun je niet genoeg geheugen hebben.
Als 't spel in je geheugen past en niet hoeft te swappen voor textures e.d. maakt 't geen ruk uit.
Voor programma's zoals fotosop kun je niet genoeg geheugen hebben.
Femme,
Draai jij photosjop onder win2000, ik krijg versie 5.5 niet geinstalled....krijg elke keer bij 16% een fout melding.....weet jij raad??
GREETZ RD
Draai jij photosjop onder win2000, ik krijg versie 5.5 niet geinstalled....krijg elke keer bij 16% een fout melding.....weet jij raad??
GREETZ RD
Meer is idd beter bij win2k, maar win2k zal ALTIJD zn swapfile gebruiken. Is gewoon zo ontworpen.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
RD> Euwie, ik krijg photoshop 5.5 goed geinstalled onder w2k, maybe fout cdtje ?
RD>> Ben het met FaceMan eens.
Ik had ook een CeeDeetje, die op een gegeven moment een foutmelding gaf, kon 1 of ander bestand niet lezen.
Ben naar HalFord gegaan en heb een Tubbetje Displex gehaald.
Het CeeDeetje vloog weer door de Install heen.
Kortom: Geweldig Spul
Mzzl Diamon
Ik had ook een CeeDeetje, die op een gegeven moment een foutmelding gaf, kon 1 of ander bestand niet lezen.
Ben naar HalFord gegaan en heb een Tubbetje Displex gehaald.
Het CeeDeetje vloog weer door de Install heen.
Kortom: Geweldig Spul
Mzzl Diamon
And The Only One
Verwijderd
Photoshop is een raar proggy. ik had ook een heel raar voorval met versie 5 telkens als ik instalde kreeg ik een f*cked up color pallete dit gebeurde 4op5 instals en als het dan goed was dan was ik het pallete na een reboot weer kwijt. maar opeens deed ie het weer erg vaag maar nogal OFF TOPIC.
In games niet zo heel veel verschil maar wel een goede upgrade(lage prijzen op dit moment en nieuwe spellen op komst).
ThaViNNy
In games niet zo heel veel verschil maar wel een goede upgrade(lage prijzen op dit moment en nieuwe spellen op komst).
ThaViNNy
Pagina: 1