Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Verwijderd
particulier is er ook cker wel wat goeds te vinden en vooral tegen lagere prijzen dan bij 2ehands winkels kijk maar is op marktplaats ofzo...
Nog speciale aandachtspunten bij de aankoop van een particulier?
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Inderdaad, kijk gewoon op marktplaats.nl, kapaza.nl of 2dehands.nl of zo. Meestal kun je bij de mensen die het verkopen gewoon werkend zien en kun je testen of de laptop aan jouw eisen voldoet, of hij goed functioneerd en of alles nog aanwezig is qua kabels, accu's, etc. Meestal ben je dan vele malen goedkoper uit dan bij een erkende winkel.
[edit]
Zelf zou ik wel kijken of je nog een bon kan krijgen van aankoop, zodat je, mocht het ooit nodig zijn, nog met de laptop naar die winkel kan voor support.
[edit]
Zelf zou ik wel kijken of je nog een bon kan krijgen van aankoop, zodat je, mocht het ooit nodig zijn, nog met de laptop naar die winkel kan voor support.
[ Voor 21% gewijzigd door Godjira op 28-09-2004 19:28 ]
Ik zou erop letten of nog alles in orginele staat is (zelf heb ik een dell laptop 2e hands gekocht met een toshiba dvd/cd-rw speler die niet goed werkt, maar ik kan er niet echt mee zitten).
Let ook op dode pixels en of er nog software licenties bij zitten. En natuurlijk eerst ff werkend bekijken voordat je hem koopt
Let ook op dode pixels en of er nog software licenties bij zitten. En natuurlijk eerst ff werkend bekijken voordat je hem koopt
Pagina: 1