Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug][search] Alleen berichten in dit topic met trefwoorden

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Als je iets zoekt en je klikt hier op, dan krijg je altijd dit bericht:
Deze pagina bestaat niet, of het topic bevat geen berichten.
(interne identificatie: topic::get_messages::no_messages_found)
Ténzij je op "Soortgelijke onderwerpen" klikt, waarna je een behoorlijk afgeragde layout tegenkomt, maar dan werkt de knop "Alleen berichten in dit topic....." wel :?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
geef eens een voorbeeld?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Megamind
Zoek maar eens op de trefwoorden "lcd auto stelen" (ik was opzoek naar een oplossing om je LCD uit je auto te kunnen halen ;) ) dan krijg je deze resultaten.

Dan staat bij de resultaten: document matched: lcd,auto,stelen

Klik je op de knop "Alleen berichten in dit topic met trefwoorden tonen" die daarnaast staat dan kom ik bij elke op deze pagina uit:
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
Deze pagina bestaat niet, of het topic bevat geen berichten.
(interne identificatie: topic::get_messages::no_messages_found)
terwijl er wel posts zouden moeten bestaan daarmee want dat geeft ie net aan :?

Maar ik zet net te denken, geeft hij soms een lijst met alle berichten waarin alle 3 de trefwoorden in voorkomen? Dan zou het nog wel kunnen ja :)

Maar dan zou dat niet kloppen want als je klikt dan op "Soortgelijke onderwerpen" en dan klik je in die resultaten op "Alleen berichten in dit topic met trefwoorden tonen" dan krijg je netjes een lijst! Óók met berichten waarvan er maar 1 trefwoord in staat....

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:26

crisp

Devver

Pixelated

je zoekt met boolean=AND, dus inderdaad krijg je dan in je topicsearch ook die boolean mee

Intentionally left blank

• Megamind
crisp schreef op 29 september 2004 @ 01:10:
je zoekt met boolean=AND, dus inderdaad krijg je dan in je topicsearch ook die boolean mee
:? Ik druk gewoon op het knopje search :/

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
je bemerkt het nadeel van zoeken in posts ;)

In een topic kunnen prima 5 mensen 'auto' zeggen, 2 mensen 'lcd' en ook nog iemand die 'stelen' roept, maar dat is 1 topic. Als je vervolgens gaat kijken of iemand het ook in 1 post zegt, dan is er niets gevonden, en die melding krijg je (alhoewel die ook wel netter kan)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

En het is te zwaar / onmogelijk om dat bij het resultaten venster al af te vangen?

DM!

• Megamind
Kees schreef op 29 september 2004 @ 06:06:
je bemerkt het nadeel van zoeken in posts ;)

In een topic kunnen prima 5 mensen 'auto' zeggen, 2 mensen 'lcd' en ook nog iemand die 'stelen' roept, maar dat is 1 topic. Als je vervolgens gaat kijken of iemand het ook in 1 post zegt, dan is er niets gevonden, en die melding krijg je (alhoewel die ook wel netter kan)
Je hebt gelijk dat vermoedde ik al maar zoals je al las dan zou het nog niet helemaal kloppen:
Maar dan zou dat niet kloppen want als je klikt dan op "Soortgelijke onderwerpen" en dan klik je in die resultaten op "Alleen berichten in dit topic met trefwoorden tonen" dan krijg je netjes een lijst! Óók met berichten waarvan er maar 1 trefwoord in staat....

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:26

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb het zo gedaan dat zelfs al zoek je met AND dat de topicsearch met OR wordt aangeroepen; dat kan je dan handmatig eventueel nog aanpassen in het topic zelf.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.