Vanmorgen wou ik mijn digitale camera (Trust 500FX Powerc@m; ja ik weet het; hij is oud, maar voor mijn doeleinden voeldoet hij nog prima
) weer eens gaan gebruiken.
Software geïnstalleerd, en de camera aangesloten. Toen kreeg ik de volgende error:

*klikbaar*
Hij kan dus kennelijk het bestand Dext100.ax niet vinden, terwijl hier eerst nooit sprake van is geweest. (Als ik op annuleren druk, gaat hij verder met het installeren van de Bulk Driver; ook hier kan hij een bestand niet vinden: "Bulk100.sys")
Ik heb al op Google (en zelfs P2P) gezocht naar deze beide bestanden, maar kon geen een vinden
Heeft iemand een idee hoe ik mijn camera weer aan de praat kan krijgen?
Software geïnstalleerd, en de camera aangesloten. Toen kreeg ik de volgende error:
*klikbaar*
Hij kan dus kennelijk het bestand Dext100.ax niet vinden, terwijl hier eerst nooit sprake van is geweest. (Als ik op annuleren druk, gaat hij verder met het installeren van de Bulk Driver; ook hier kan hij een bestand niet vinden: "Bulk100.sys")
Ik heb al op Google (en zelfs P2P) gezocht naar deze beide bestanden, maar kon geen een vinden
Heeft iemand een idee hoe ik mijn camera weer aan de praat kan krijgen?
[ Voor 7% gewijzigd door ReZ1987 op 28-09-2004 18:56 . Reden: Plaatje geresized ]
Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.