Toon posts:

[XP SP2] Computer slaat vast bij USB stick

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen een schone install van XP met SP2 geïnstalleerd, en sindsdien slaat mijn PC iedere keer vast als ik mijn USB WiFi stick in het systeem wil doen.

Helaas zijn er geen nieuwe drivers te vinden van de netwerkkaart omdat het een vaag merk is (Digiconnect).

Kan het inderdaad de driver zijn die niet goed met SP2 overweg kan, of is het iets anders?

Als ik de stick voordat ik de PC opstart in het systeem steek, dan werkt ie gewoon probleemloos, maar als het OS al opgestart is en ik steek hem erin, dan flipt ie en dan krijg ik een BSOD met de melding IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.

Het gaat overigens om een HP Pavilion ze4317EA notebook.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 17:36 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

HP site al geprobeerd :? in de FAQ Windows XP en 2000 BSOD guide is ook een BSOD guide. Maar idd dikke kans dat het in de drivers zit.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
The_Eagle schreef op 28 september 2004 @ 17:44:
HP site al geprobeerd :? in de FAQ Windows XP en 2000 BSOD guide is ook een BSOD guide. Maar idd dikke kans dat het in de drivers zit.
De netwerkstick is niet van HP maar van Digiconnect, een vaag merk dat verder niets met HP te maken heeft.

De drivers die door HP geleverd zijn voor de rest van de hardware in het systeem zijn gewoon SP2 compatible.