Geforce FX 5700 Go drivers?

Pagina: 1
Acties:

• Jetser
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 17:20
Ik heb een Acer Aspire 1511 Lmi, met een geforce FX 5700 Go kaart erin. Op zich leuk, maar ik had geen zin in de standaard Acer installatie, dus heb ik zelf XP erop gezet.... MAAR ik kan de driver van de geforce niet vinden op acer.nl
Op de support site staat alleen een link naar de Ati kaart, maar er zit zeker een Nvidia kaart in.

Heeft iemand de XP drivers van deze videokaart, of enig idee hoe ik daaraan kan komen?

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Forceware al geprobeerd?

Deze dus :)

Verwijderd

Helaas alleen voor Desktop kaarten. Leuk overigens dat de nForce driver wél hetzelfde is als voor desktop bordjes. Ik vroeg m'n vraag toen @ frontpage toen er weer een nieuwe NV driver was, en zoja was d'r ook een antwoord, wat werkte (inf file aanpassen). Link helaas kwijt...

(zelfde laptop, uit pure luiigheid standaard acer install ENG)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 17:32 ]

• Jetser
Inderdaad, de forceware is alleen voor desktops. Die INF file aanpassing, moet je daarvoor de inf file van de forceware aanpassen?

In ieder geval bedankt voor de tip, ik a wel ff googelen daarnaar, als iemand alvast de link heeft daarnaar houd ik me aanbevolen :)

• Jetser
Ben er uit... op http://www.laptopvideo2go.com kan je aangepaste infs downloaden die werken bij de bijbehorende forceware!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Deze bedoel je? ftp://ftp.support.acer-eu...pire_1500/drivers/vga.zip

Oeps, foutje..

[ Voor 15% gewijzigd door Br@m op 28-09-2004 19:51 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:04

Piggen

Lekker bakkie

Je had ook de Forceware drivers van Omega kunnen gebruiken :)

Deze bijvoorbeeld (de nieuwste)

[ Voor 42% gewijzigd door Piggen op 28-09-2004 19:55 ]

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 23:49
maar hebben al deze drivers ook de Powermizer??

want ik heb zelfde flapflop, maar 'durf' dus niet vidkrt drivers te installeren, want ik wil die powermizer niet verliezen :'(

Verwijderd

Ja deze drivers hebben PowerMizer ik draai ze ook op dezelfde laptop :)

Verwijderd

Heb zelf vorige week de Acer Aspire 1522WLMI (met ´n GeForce FX Go 5700) aangeschaft. Stond zoveel roemel op van de leverancier dat ik er zelf een schone versie van XP op heb gezet en daarna de driver CD heb gebruikt voor de componenten (m.u.v. de videokaart).

Ik heb echter wél de gewone Forceware (61.77) geïnstalleerd en het werkt gewoon. Nu lees ik net dat Forceware eigenlijk niet geschikt is voor laptops? Loopt het minder goed of hoe moet ik dit opvatten?

• MaartenK18
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-01-2022
Heeft iemand nog een werkende link voor deze driver ? Want mijn schermresolutie is nu maximaal 1024x768, en dat moet omhoog kunnen (ook een Aspire 1511 WLMi).

• Jetser
Zoek maar in Google naar Omega drivers van Ati, die doen het inderdaad ook prima op laptops

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Jetser schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:24:
Zoek maar in Google naar Omega drivers van Ati, die doen het inderdaad ook prima op laptops
Er zijn er voor ATi en voor nVidia. Het zijn voor beeldkwaliteit geoptimaliseerde originele drivers. Natuurlijk worden ze niet door nVidia en ATi ondersteund :P

http://www.omegadrivers.net/
Pagina: 1