Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Knop naar volgende pagina op laatste pagina?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 23:57
Ik heb er naar gezocht, maar kon ook dit keer niets vinden. Maargoed, gezien mijn laatste blunder hier in BUG zal ik wel slecht zoeken :P

Het probleem is iig dat er een knop voor de volgende pagina verschijnt, terwijl ik al op de laatste pagina zit. Deze leid dan overigens naar pagina 2 mocht dit nog nuttige info zijn. Het is de tweede keer dat dit gebeurd en daarom meld ik hem daarom hier maar.

Ik heb het alleen nog maar gezien in [rml][ pc] RTCW: Enemy Territory - deel 8[/rml]. Alle 2 de keren in dat topic. De eerste keer had het topic 7 pagina's, nu 8.

Ik heb even een screenie gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.kanter/pagina.jpg

Mijn post per pagina staat op de standaard 25, en ik gebruik Opera 7.23 NL op een Nederlandse Windows XP SP1 met de laatste nieuwe updates van Microsoft.
Een refresh, en een ctrl + F5 helpen beide ook niet....

EDIT:
Helaas is hij op het moment even niet reproduceerbaar, omdat er net iemand gepost heeft, en hij daarom uit 9 pagina's bestaat. Maar hierdoor denk ik dat ik wel de oorzaak heb: Het komt voor als de 8 pagina's net vol zitten denk ik. Ergens word dan misschien een post teveel gerekend, waardoor react uitkomt op 9 pagina's oid :?

[ Voor 19% gewijzigd door Morax op 28-09-2004 16:44 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 23:57
Het probleem treed nu bij 206 pagina's in hetzelfde topic weer op. Er zijn 9 pagina's en toch krijg ik op pagina 9 een knop naar de volgende pagina?

Ook deze keer leid de knop naar pagina 2 overigens :)

[ Voor 20% gewijzigd door Morax op 28-09-2004 16:56 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 19:54

krvabo

MATERIALISE!

Morax schreef op 28 september 2004 @ 16:32:
Ik heb er naar gezocht, maar kon ook dit keer niets vinden. Maargoed, gezien mijn laatste blunder hier in BUG zal ik wel slecht zoeken :P
Kijk eens bij de slotjes in Bug O-) *tip :+ *
O, hoeft nieteens bij de slotjes :+ [rml][ BUG]Pijltje naar rechts voor volg. pagina, die niet bestaat[/rml]
en [rml][ bug] na posten/editen staat er onterecht een [ >][/rml]
en [rml][ bug] laatste pagina, volgende gaat naar eerste pagina[/rml]
en ik was lekker de eerste O-) [rml][ tpl] topic navigation - pijltje > weg[/rml]

[ Voor 103% gewijzigd door krvabo op 28-09-2004 17:44 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

* moto-moi wijst naar krvabo.
Tis al gemeld blijkbaar :+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.