DVD/Divx players

Pagina: 1
Acties:

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Ik zou graag een dvd speler willen kopen, maar ik zou niet weten welke ik moet nemen. Ik heb wel wat gezocht op GoT enzo, maar er zijn er nu zoveel.

Ik ben hier ff in het centrum wezen kijken bij scheer en foppen, hier hadden ze er 3.
1. Phillips DVP 632 (ik geloof dat dit na nader onderzoek de zwarte versie is van de 630).
2. JVC XV N316
3. Packard Bell DVD-DivX 350

Voor zover ik iets aan info kon vinden over de JVC (2) ondersteund deze helemaal geen ondertiteling bij divx/xvid, dus valt deze sowieso al af.

Over de Phillips (1) is een groot topic, maar als ik daarin ga kijken wordt er voornamelijk veel gesproken over de 720, maar die hebben ze niet.

Over de PB (3) vind ik eigenlijk helemaal niets op GoT en ook erg weinig met google.
Dit zijn de specs volgens de PB UK site.

De Phillips en JVC kostten beide 129,95 daar, de PB stond niets bij en heb het niet gevraagd, wilde eerst meer info en die hoef ik niet van de verkopers daar ;)

Heeft iemand ervaring met de PB, of raden jullie mij sowieso al een andere aan, in ongeveer dezelfde pricerange?

Mijn eisen:
- Goed en stil DVD/XviD/DivX afspelen.
- Het liefst ook goede divx/xvid sub ondersteuning, want bij zat van die films is het lastig te verstaan wat er gezegd wordt.

Voor de rest heb ik niet echt eisen, want zou niet weten wat voor eisen er nog meer aan te stellen. Geluidsuitgangen maken me niet zoveel uit. Luister of met hoofdtelefoon of een of andere speakerset (indien mogelijk mijn 4.1 set van mijn vorige pc :P ik kan later altijd nog een 5.1 setje kopen ofzo, wil eerst een fatsoenlijke speler voor niet zo heel veel geld).

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Samsung DVD-P244 heb ik zelf, en bevalt uitstekend. Kost rond de 89 euro. Speelt echt alles af, met goede ondertitel ondersteuning.

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Kom op jongens...
Er is toch wel iemand op GoT die een mening heeft over die Packard Bell???

• MsD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:22

MsD

hoi, ik heb die Packard Bell dus, en ben erg best wel tevereden mee.
Tot nu toe pakt hij alles discen die ik erin gooi. Divx met VBR audio is wel minder (...) en de AB is gewoon klote. Maar dat zijn de enige nadelen die ik aan die 89 euro heb kunnen ontdekken. Ik vind hem erg stil, redelijk goed beeld (maar kan ook aan mijn (hele oude) tv liggen. Subs doet hij goed, maar alleen in kleine gele lettertjes.
Naar mening zijn de verschillen in deze prijsklassen zo klein dat je meer voor uiterlijk moet gaan. de functies zullen wel overeen komen.
Oh ja, de PB heeft wel echt ALLE uitgangen die je zou kunnen wensen, dat is leuk.

Verwijderd

Sorry foutje met plaatsen.....

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 21:26 ]

• berndgeurts
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-02 21:49
al wel eens naar de KISS player gekeken? voldoet volgens mij wel aan je wensen

Verwijderd

berndismaf schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:57:
al wel eens naar de KISS player gekeken? voldoet volgens mij wel aan je wensen
Ik heb zelf een kiss-450..Ben er op zich nog wel tevreden mee, maar loopt heel soms vast... ik denk dat je misschien ook even naar de yamaha s550 moet kijken... is niet te duur en schijnt wel goed te zijn. Heb hem zelf ook nog eens op het oog.
Pagina: 1