Toon posts:

Acer Travelmate C300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een laptop die lekker licht en toch super uitgebreid is. Aangezien ik vaak bij klanten op bezoek ben, heb ik gekeken naar de Acer Travelmate C300.

Nu wou ik vragen of het merk Acer af of aan te raden is en/of mensen ervaring hebben met dit product.

Ook zou ik graag willen weten wat jij mij aan zou kunnen raden, prijs doet er niet toe.. ik wil een zeer uitgebreide en snelle notebook van een goed merk.

Alvast heel erg bedankt!!!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je al eens gezocht met de search?

• [search=acer service] [search=acer ervaringen]
[rml][ Ervaring gevraagd] Acer Travelmate 6000[/rml]
Acer of Dell (en dan nog welk model(l))
[rml][ Laptop]Welk merk ?[/rml]
welke laptop
Service acer 2012WLCI

Er is dus wel genoeg informatie over Acer te vinden. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Laurent op 28-09-2004 17:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kortom, Acer is kut.. koop iets anders?

Verwijderd

Topicstarter
Maare, als ik vragen mag.. wat is DE computer van de eeuw... offe, een MUST-HAVE... neusje van ze zalm om het zo maar te noemen :/...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 18:14:
Kortom, Acer is kut.. koop iets anders?
Kortom, je hebt oogkleppen op.

Tuurlijk gebeuren er bij Acer ook dingen die sneller/beter/klantvriendelijker hadden moeten gaan.

Noem eens een bedrijf waar dat niet bij gebeurd? Bij een Dell, Toshiba, Asus etc net-zo-goed.
Acer is wel al enkele kwartalen marktleider in Nederland. Iets minder lang in Belgie. En sinds een tijdje ook van Europa.

Dat behaal je niet als bedrijf dat kut is. Dat behoudt je nog minder als je een kutbedrijf bent.

Acer heeft een van de laagste uitvalspercentages per verkochte aantallen.
Anders dan bijv. de poll in het 80x-topic doet vermoeden :z

En dan nog, waarom zouden bedrijven als Dynabyte, Vi-Computer, Officecentre, It's, Mediamarkt en BCC zich "wagen" aan een kutmerk?

De C302XMib is een mooi compleet toestel... als je op zoek bent naar een wat ruimer bemeten Tablet PC.
T.o.v. een conventionele 15" is hij niet eens zo heel veel kleiner, dus het is maar net wat je wil.

Qua specs is hij vrijwel gelijk aan de TM6003LMi.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 20:32:
[...]

Kortom, je hebt oogkleppen op.

Tuurlijk gebeuren er bij Acer ook dingen die sneller/beter/klantvriendelijker hadden moeten gaan.

Noem eens een bedrijf waar dat niet bij gebeurd? Bij een Dell, Toshiba, Asus etc net-zo-goed.
Acer is wel al enkele kwartalen marktleider in Nederland. Iets minder lang in Belgie. En sinds een tijdje ook van Europa.

Dat behaal je niet als bedrijf dat kut is. Dat behoudt je nog minder als je een kutbedrijf bent.

Acer heeft een van de laagste uitvalspercentages per verkochte aantallen.
Anders dan bijv. de poll in het 80x-topic doet vermoeden :z

En dan nog, waarom zouden bedrijven als Dynabyte, Vi-Computer, Officecentre, It's, Mediamarkt en BCC zich "wagen" aan een kutmerk?

De C302XMib is een mooi compleet toestel... als je op zoek bent naar een wat ruimer bemeten Tablet PC.
T.o.v. een conventionele 15" is hij niet eens zo heel veel kleiner, dus het is maar net wat je wil.

Qua specs is hij vrijwel gelijk aan de TM6003LMi.
Als ik dit lees, schrik ik wel:

http://www.zdnet.nl/rev.cfm?id=35699&mxp=41

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 18:55:
Maare, als ik vragen mag.. wat is DE computer van de eeuw... offe, een MUST-HAVE... neusje van ze zalm om het zo maar te noemen :/...
IBM...

Veelste duur. Maar dit merk staat bij toch wel bijna iedereen bekend als beste laptop merk. En ik heb met paar IBM laptops gewerkt. Zowel oud (P1 / P2) als de nieuwe X40 (heb ik zelf :9~) en idd nog nooit iets beters gehad.

En geloof me, ik heb aardig wat laptops in mijn handen gehad :D
Pagina: 1