Omdat ik nogal een hardcore gamer ben en ook van vrij veel soorten game genres houdt (maar ik heb natuurlijk een favoriet), ben ik eigenlijk weleens benieuwd naar het meest gespeeld genre onder de tweakers. Geef hieronder dus aan welk genre jouw voorkeur heeft en geef in een post aan waarom. Dit moet geen opsom topic worden, dus onderbouw je mening goed en geef bijvoorbeeld voorbeelden van games die je extreem goed vind. Noem bijvoorbeeld leuke en minder leuke aspecten aan een bepaald genre.
Poll: Welke game genre is jouw favoriet?
• Arcade
• 3D Platform
• Racing
• Action
• Flying
• Real Time Strategy
• First Person Shooter
• Third Person Shooter
• Role Playing Game
• Survival Horror
• Adventure
• Fighting
• Extreme Sports
• Sports
• Music
• Simulation
• Tactical Action
• MMORGP
• MMOFPS

Ook een poll maken? Klik hier
Zoals het hoort trap ik, als TS zijne, natuurlijk af.
Persoonlijk heb ik twee favoriete genres, en daarnaast wel meer leuke genres, maar mijn favorieten zijn toch First Person Shooters en Real Time Strategy games. De echte favoriet is FPS. De reden hiervan is dat ik het toch onwijs gaaf vind om bijvoorbeeld op de meerst realistische manier de tweede wereldoorlog mee te maken. Vooral Call of Duty is daarvoor een zeer geslaagde game. Deze is intens, spannend en geeft mij een goed beeld over hoe de oorlog nu precies geweest zou zijn voor de mensen die erin mee vochten. Ook Medal of Honor: Allied Assault is zo'n game, hij is niet zo intens als Call of Duty, maar ook deze benaderd de tweede wereldoorlog zeer goed, vooral de missie Omaha Beach vond ik heel spannend en intens om te spelen.
Real Time Strategy is ook een favoriet, zoals eerder aangegeven. En tja, games als Soldiers: Heroes of World War II en Codename Panzers zijn bijvoorbeeld extreem goede games en geven mij wederom een gevoel van intense, maar zeer goed uitgewerkte gameplay. Ook games als Command & Conquer: Generals vind ik heel vet. Het is leuk om een lekker groot leger te maken en daarmee de vijand aan te vallen. Goed, je verliest veel eenheden daarmee, maar het is wel leuk om te doen
.
Natuurlijk zitten er voordelen en nadelen aan deze genres, maar voor mij zijn dit toch wel de genres die me het meeste aantrekken.
[edit]
Excuses trouwens voor mijn tikfout. MMORGP moet natuurlijk MMORPG zijn
.
Poll: Welke game genre is jouw favoriet?
• Arcade
• 3D Platform
• Racing
• Action
• Flying
• Real Time Strategy
• First Person Shooter
• Third Person Shooter
• Role Playing Game
• Survival Horror
• Adventure
• Fighting
• Extreme Sports
• Sports
• Music
• Simulation
• Tactical Action
• MMORGP
• MMOFPS
Ook een poll maken? Klik hier
Zoals het hoort trap ik, als TS zijne, natuurlijk af.
Persoonlijk heb ik twee favoriete genres, en daarnaast wel meer leuke genres, maar mijn favorieten zijn toch First Person Shooters en Real Time Strategy games. De echte favoriet is FPS. De reden hiervan is dat ik het toch onwijs gaaf vind om bijvoorbeeld op de meerst realistische manier de tweede wereldoorlog mee te maken. Vooral Call of Duty is daarvoor een zeer geslaagde game. Deze is intens, spannend en geeft mij een goed beeld over hoe de oorlog nu precies geweest zou zijn voor de mensen die erin mee vochten. Ook Medal of Honor: Allied Assault is zo'n game, hij is niet zo intens als Call of Duty, maar ook deze benaderd de tweede wereldoorlog zeer goed, vooral de missie Omaha Beach vond ik heel spannend en intens om te spelen.
Real Time Strategy is ook een favoriet, zoals eerder aangegeven. En tja, games als Soldiers: Heroes of World War II en Codename Panzers zijn bijvoorbeeld extreem goede games en geven mij wederom een gevoel van intense, maar zeer goed uitgewerkte gameplay. Ook games als Command & Conquer: Generals vind ik heel vet. Het is leuk om een lekker groot leger te maken en daarmee de vijand aan te vallen. Goed, je verliest veel eenheden daarmee, maar het is wel leuk om te doen
Natuurlijk zitten er voordelen en nadelen aan deze genres, maar voor mij zijn dit toch wel de genres die me het meeste aantrekken.
[edit]
Excuses trouwens voor mijn tikfout. MMORGP moet natuurlijk MMORPG zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Godjira op 29-09-2004 08:28 ]