TFTP1628: virus of niet ?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Boegel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

Topicstarter
Okay, I'm confused :)

Tijdens het werken op mijn systeem geeft Norton een waarschuwing dat een virus verwijderd is.
Ik heb echter het 'virus' teruggeplaatst vanwaar het kwam, om het te checken met een andere virusscanner, namelijk http://virusscan.jotti.dhs.org.

Die vindt echter geen virus, dus wat nu ? Heeft Norton ongelijk ? Of gaat Jotti gewoon de mist in ?

Afbeeldingslocatie: http://studwww.ugent.be/~kehoste/problem/malwareofnietSmall.jpg

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Misschien ff googlen :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

kom op zeg, je kan ook gewoon ff normaal doen, en een normaal antwoord geven. :/
wat vind jij als jij gaat googlen :?

Wat gebeurt er eigenlijk als je een online virusscanner gebruikt :?
en als je anti vir gebruikt. Dus als je een andere scanner gebruikt :)

[ Voor 34% gewijzigd door Outerspace op 28-09-2004 16:48 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Boegel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

Topicstarter
outerspace schreef op 28 september 2004 @ 16:44:
[...]

kom op zeg, je kan ook gewoon ff normaal doen, en een normaal antwoord geven. :/
wat vind jij als jij gaat googlen :?

Wat gebeurt er eigenlijk als je een online virusscanner gebruikt :?
en als je anti vir gebruikt. Dus als je een andere scanner gebruikt :)
Eh, nouja, beetje laat allemaal, ik heb dit bestand al definitief de deur uitgekieperd, ik vertrouwde het zaakje niet namelijk.
Ik vond het gewoon erg vreemd dat NAVeen fout geeft, terwijl een service al jotti (die verschillende scanners gebruikt) helemaal niets vindt...

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Verwijderd

Boegel, als ik zo snel kijk zie ik vier(!!) van je lopen die (in)direct BV gerelateerd zijn, denk je niet dat het beter is eens schoon schip te maken? Want dit lijkt toch wel een verloren zaak te zijn...

Ik sluit dit topic in elk geval omdat je het betreffende bestand hebt verwijderd.

Note: Als je NAV aan had staan toen je de file scande, is deze niet geupload geworden, aangezien NAV toegang tot de file blokkeerde.

Misschien is het een goed idee als Jotti een waarschuwing inbouwt die aangeeft als de gescande file 0KB groot is. :)

Dicht.

Dit topic is gesloten.