hallo ik wil xp opnieuw installeren maar, ik weet mijn msn wachtwoord niet meer. is deze account ook op de een of andere manier op te slaan net zoals je je hele outlook account kunt exporteren en later weer importeren met wachtwoord en al?
je kan toch via de site gewoon vragen om je paswoord te mailen?
Je outlook accounts exporteren dan word ook je password niet opgeslagen.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Omdat je geen 'geheime vraag/reminder' hebt ingevuld?Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 14:32:
dat kan dus niet.....
Of waarom niet....
Toen waren beige computers heel gewoon.
Gewoon naar de site gaan en daar zeggen dat je je paswoord kwijt bent, dan krijg je de geheime vraag die je ingesteld had. Als je dat goed hebt ben je klaar
http://help.msn.com/EN_US...20a%20topic%3A&ContactUs=Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 14:32:
dat kan dus niet.....
It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.
als ik mijn outlook accounts exporteer en daarna weer importeer, kan ik zo mijn mail binnenhalen!
het wordt dus wel compleet met wachtwoord en al ge ex en ge importeerd
het wordt dus wel compleet met wachtwoord en al ge ex en ge importeerd
Je kunt nu ook even je paswoord wijzigen natuurlijk, je bent nu nog ingelogd
Maar zoals eerder gezegd: kun je het paswoord niet laten mailen, volgens mij kan dat wel.
Sterker nog, ik heb het geprobeerd en het kan: ik heb nu mijn eigen paswoord in mijn mail liggen zonder dat ik hem ergens ingetypt heb.
Gewoon naar www.passport.com gaan
Sterker nog, ik heb het geprobeerd en het kan: ik heb nu mijn eigen paswoord in mijn mail liggen zonder dat ik hem ergens ingetypt heb.
[ Voor 10% gewijzigd door André op 28-09-2004 14:55 ]
Klopt je kan gaan mailen met ze. Ik heb dat een half jaar geleden gedaan.André schreef op 28 september 2004 @ 14:54:
Maar zoals eerder gezegd: kun je het paswoord niet laten mailen, volgens mij kan dat wel.
en toen kreeg ik een mogelijkheid om mijn wachtwoord te resetten.
Er is wel het een en ander veranderd sindsdien. Mede dit gedeelte is gewijzigd om security redenen.
Success
je hebt ook een programma dat van die sterretjes/bolletjes weer letters maakt. kun je je paswoord gewoon lezen
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Klopt, dat hebben ze veranderd. Als je je geheimen vraag niet meer weet word het heel moeilijk.
Ja SnadBoy's Revelation bijvoorbeeld alleen waar zie je steretjes, nergens want hij logt in 1 keer in.
Ja SnadBoy's Revelation bijvoorbeeld alleen waar zie je steretjes, nergens want hij logt in 1 keer in.
[ Voor 38% gewijzigd door SithWarrior op 28-09-2004 16:12 ]
Jullie lezen mijn vorige reply niet: met een paar kliks had ik mijn paswoord in mijn mail liggen, het kan dus wel.
https://memberservices.pa...etPW.srf?lc=1043&cbid=486
https://memberservices.pa...etPW.srf?lc=1043&cbid=486
[ Voor 27% gewijzigd door André op 28-09-2004 16:13 ]
En jij leest de onze niet, dat kan NIET als je geen email adres hebt ingevult, bij het tweede scherm krijg je:
wachtwoord opnieuw instellen (Stap 2)
Geef de volgende gegevens op, inclusief je nieuwe wachtwoord en klik op Doorgaan.
Geheime vraag: (je geheimen vraag)
Geheim antwoord
Nieuw wachtwoord
Minimaal zes tekens; geen spaties
Nieuw wachtwoord bevestigen
En als je je geheim antwoord niet meer weet houd het toch best wel op volgens mij.
Dan moet je wel een alternatief email adres hebben ingesteld bv, dan kom je een stuk verder
Geef de volgende gegevens op, inclusief je nieuwe wachtwoord en klik op Doorgaan.
Geheim antwoord
Nieuw wachtwoord
En als je je geheim antwoord niet meer weet houd het toch best wel op volgens mij.
Dan moet je wel een alternatief email adres hebben ingesteld bv, dan kom je een stuk verder
[ Voor 17% gewijzigd door SithWarrior op 28-09-2004 16:29 ]
Ik zeg toch dat ik zonder mijn geheime vraag toch mijn paswoord in de mail heb liggen.SithWarrior schreef op 28 september 2004 @ 16:26:
En jij leest de onze niet, dat kan NIET meer bij het tweede scherm krijg je:
Geheim antwoord
Nieuw wachtwoord
Edit:
Toevoeging: je hebt ook half gelijk. Alleen je email adres invullen en niet je land, dan krijg je een extra link
[ Voor 10% gewijzigd door André op 28-09-2004 16:35 ]
Ja maar jij hebt een alternatief email adres ingesteld als je dat niet gedaan hebt, moet je dit eerst instellen en daar heb je je password weer voor nodig voor je dit kunt doen en heb je hier dus niks aan...
[ Voor 14% gewijzigd door SithWarrior op 28-09-2004 16:31 ]
revelation werkt overigens ook niet met passport vensters.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Ik pas in ieder geval even je topictitel aan
Trouwens: xCAT - MSN Password Recovery v2.00 
msn exporteren? > [MSN] Hoe wachtwoord achterhalen van installatie? *
msn exporteren? > [MSN] Hoe wachtwoord achterhalen van installatie? *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1