Enemy Territory steeds terug naar 800*600

Pagina: 1
Acties:

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:18
Er valt verder niet veel over te zeggen, steeds als ik Wolfenstein: Enemy Territory opnieuw opstart start hij met een resolutie van 800*600, ik dacht dat het misschien door troep kwam die na een jaar in was gekomen (door de automatische downloads ed.) Dus ik heb hem ook al opnieuw geinstaleerd, ook zonder succes.

Verwijderd

Stond dus gewoon in de startpost van het grote topic voor dit spel.

ET valt steeds terug op 640x480
Dit een bekend fenomeen. Je lost het op met een BAT bestandje die een file met (verkeerde) settings delete en dan pas ET start.
code:
1
2

del *.pid /s
et.exe %*

In ASE kan je onder Tools --> options --> Games --> program location aangeven dat ie ET moet starten met het bat-bestand. Dan hoef je dus nooit meer handmatig de .pid bestanden te verwijderen.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 16:45 ]

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:29
Dat probleem had ik ook, en laat ik net vandaag even dat opgelost hebben.
Ga naar deze site:
http://www.repsej.com/etconfig
Maak een config (autoexex.cfg). Plaats dat bestand in je ETMAIN folder en je res is weer zoals je wilt bij opstarten.

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

• SaN
Althalus schreef op 28 september 2004 @ 16:47:
Dat probleem had ik ook, en laat ik net vandaag even dat opgelost hebben.
Ga naar deze site:
http://www.repsej.com/etconfig
Maak een config (autoexex.cfg). Plaats dat bestand in je ETMAIN folder en je res is weer zoals je wilt bij opstarten.
Gedaan, deels gelukt.
Nu kan ik mijn brightness niet meer lichter zetten :)

Verwijderd

sander-sp schreef op 28 september 2004 @ 17:46:
[...]

Gedaan, deels gelukt.
Nu kan ik mijn brightness niet meer lichter zetten :)
We gaan niet alles voorkauwen. Met een beetje zoeken kom je er vast wel achter hoe je in de autoexec.cfg de brightness aan kan passen.

• SaN
Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 16:38:
Stond dus gewoon in de startpost van het grote topic voor dit spel.

ET valt steeds terug op 640x480
Dit een bekend fenomeen. Je lost het op met een BAT bestandje die een file met (verkeerde) settings delete en dan pas ET start.
code:
1
2

del *.pid /s
et.exe %*

In ASE kan je onder Tools --> options --> Games --> program location aangeven dat ie ET moet starten met het bat-bestand. Dan hoef je dus nooit meer handmatig de .pid bestanden te verwijderen.
Lukt niet, ik weet niet precies hoe je zo'n bestandje maakt...

• SaN
Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 17:49:
[...]

We gaan niet alles voorkauwen. Met een beetje zoeken kom je er vast wel achter hoe je in de autoexec.cfg de brightness aan kan passen.
Gezocht maar niet gevonden. bedankt voor het niet voorkauwen, problemen oplossen moet natuurlijk leuk blijven hè :?

Verwijderd

Kan me herinneren dat dit echt wel een keertje in het grote topic is langs gekomen. Zeker met de resolutie en hoe je zo'n bestand moet aanmaken.

Verwijderd

http://lakedrake.boxke.be/

simpeler kan het niet :Y)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 19:10 ]

Pagina: 1