[XP] Na matlab 6.5 installatie geen java vm meer*

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 13:57
Ik heb matlab 6.5 erop gezet en deze heeft ms vm geinstalleerd, hierdoor werkt mijn sun java vm niet meer. Nu weet ik niet hoe ik dit terug krijg in het configuratie scherm staat nergens dat ik ms java vm kan deinstalleren. Herinstallatie van sun java vm werkt ook niet. Instelling van msie staan volgens mij goed:

bij geavanceerd:
java (sun):
use java aangevinkt

VM:
java jit consule (aangevinkt)

OS win xp sp1

if broken it is, fix it you should

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat bedoel je met niet meer werken? Op welke plek werkt ie niet meer? Krijg je een foutmelding?

• elgringo
elevator schreef op 28 september 2004 @ 19:24:
Wat bedoel je met niet meer werken? Op welke plek werkt ie niet meer? Krijg je een foutmelding?
De sun java vm wordt niet meer gestart en alle appletws blijven rode kruisjes.

De overige java, eigen gemaakte java programma's, werken wel.

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Had van de week ook zoiets. Je hebt bij de setup van sun java een modify en een remove optie. Modify werkt niet als een repair.
Als je de boel removed, opnieuw opstart en dan java opnieuw installeerd werkt het weer. (Bij mij dan iig)

Firmpete on Aerie Peak

• elgringo
FirmPete schreef op 28 september 2004 @ 22:07:
Had van de week ook zoiets. Je hebt bij de setup van sun java een modify en een remove optie. Modify werkt niet als een repair.
Als je de boel removed, opnieuw opstart en dan java opnieuw installeerd werkt het weer. (Bij mij dan iig)
al gedaan; werkte niet bij mij

• elgringo
Schop

• caipirinha
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

caipirinha

The boy from brazil

Run de java installer handmatig (msjavx86.exe in de \msutils directory van cd 1)
Probeer daarna eens te uninstallen.

No self-respecting engineer should have to close a game to run a circuit simulation.

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-03 22:28

Plato112

Da is toch nie normaal!

ik heb denk ik hetzelfde probleem. bij mij doet java het ook niet meer en daarom kwam ik hier rondsnuffelen. ik heb geen idee of het met mathlab te maken heeft maar dat programma heb ik in ieder geval ook geïnstalleerd, wel in versie 7.0 ipv 6.5 maar er is dus een kans dat het hier aan ligt? heeft iemand al een oplossing?

Speed limits are like herpes.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Plato112 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 01:55:
ik heb denk ik hetzelfde probleem. bij mij doet java het ook niet meer en daarom kwam ik hier rondsnuffelen. ik heb geen idee of het met mathlab te maken heeft maar dat programma heb ik in ieder geval ook geïnstalleerd, wel in versie 7.0 ipv 6.5 maar er is dus een kans dat het hier aan ligt? heeft iemand al een oplossing?
Je vergeet te vermelden wat je allemaal al hebt gedaan. Bovendien is dit topic al heeeel oud en had je dus beter een nieuw topic aan kunnen maken ;).

[ Voor 60% gewijzigd door dr snuggles op 13-01-2006 10:06 ]

Pagina: 1