if broken it is, fix it you should
Wat bedoel je met niet meer werken? Op welke plek werkt ie niet meer? Krijg je een foutmelding?
De sun java vm wordt niet meer gestart en alle appletws blijven rode kruisjes.elevator schreef op 28 september 2004 @ 19:24:
Wat bedoel je met niet meer werken? Op welke plek werkt ie niet meer? Krijg je een foutmelding?
De overige java, eigen gemaakte java programma's, werken wel.
Had van de week ook zoiets. Je hebt bij de setup van sun java een modify en een remove optie. Modify werkt niet als een repair.
Als je de boel removed, opnieuw opstart en dan java opnieuw installeerd werkt het weer. (Bij mij dan iig)
Als je de boel removed, opnieuw opstart en dan java opnieuw installeerd werkt het weer. (Bij mij dan iig)
al gedaan; werkte niet bij mijFirmPete schreef op 28 september 2004 @ 22:07:
Had van de week ook zoiets. Je hebt bij de setup van sun java een modify en een remove optie. Modify werkt niet als een repair.
Schop
Run de java installer handmatig (msjavx86.exe in de \msutils directory van cd 1)
Probeer daarna eens te uninstallen.
Probeer daarna eens te uninstallen.
No self-respecting engineer should have to close a game to run a circuit simulation.
ik heb denk ik hetzelfde probleem. bij mij doet java het ook niet meer en daarom kwam ik hier rondsnuffelen. ik heb geen idee of het met mathlab te maken heeft maar dat programma heb ik in ieder geval ook geïnstalleerd, wel in versie 7.0 ipv 6.5 maar er is dus een kans dat het hier aan ligt? heeft iemand al een oplossing?
Speed limits are like herpes.
Je vergeet te vermelden wat je allemaal al hebt gedaan. Bovendien is dit topic al heeeel oud en had je dus beter een nieuw topic aan kunnen makenPlato112 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 01:55:
ik heb denk ik hetzelfde probleem. bij mij doet java het ook niet meer en daarom kwam ik hier rondsnuffelen. ik heb geen idee of het met mathlab te maken heeft maar dat programma heb ik in ieder geval ook geïnstalleerd, wel in versie 7.0 ipv 6.5 maar er is dus een kans dat het hier aan ligt? heeft iemand al een oplossing?
[ Voor 60% gewijzigd door dr snuggles op 13-01-2006 10:06 ]
Pagina: 1