Toon posts:

Plaatjes Probleem IE6 XP sp2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ene nieuwe laptop, maar ik heb ene probleem met IE6, hij geeft de plaatjes vol met blokjes weer.

Het kan geen hardware probleem zijn, want m'n dell is uitvoerig getest door dell zelf en door andere programma's.

Dus het probleem:
vage blokkerige plaatjes in IE6 op XP sp2.

In opera geeft hij deze WEL goed weer, dus kan geen hardware probleem zijn. m'n dell is nog volledig kaal, dus niks op geinstalleerd.

Kan iemand mij hierin helpen? want ik heb ie6 nodig bij m'n opleiding, dus alleen opera gebruiken is geen optie.

Alvast bedankt!

ps ik heb gezogt op google en hier, maar ik kon niks vinden. (en het kan geen hardware probleem zijn, die jullie wel eens hebben geopperd!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Rare opleiding heb je, dat je IE6 moet gebruiken. :( Neem de volgende keer de GoT search mee in je zoek momenten.
[rml][ IE] Plaatjes worden niet weergegen[/rml] (gisteren)
[rml][ ie6] geen plaatjes[/rml]
Software Algemeen FAQ *oud*

🌞🍃

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:38

André

Analytics dude

Heb je IE6 al opnieuw geinstalleerd? Het lijkt erop dat je IE niet helemaal fris meer is.

Verwijderd

Topicstarter
allebei al gedaan.

ie6 is nodig, aangezien er websites moeten worden ontwikkeld en aangezien ie de meest gebruikte explorer is, moet je deze natuurlijk hebben.

en ie geeft wel plaatjes weer, hetzei blokkerig, waardoor zelfs tweakers klote te lezen is

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 13:47 . Reden: toevoeging ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:38

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 13:46:
allebei al gedaan.

ie6 is nodig, aangezien er websites moeten worden ontwikkeld en aangezien ie de meest gebruikte explorer is, moet je deze natuurlijk hebben.
Als jij websites gaat ontwikkelen ben je dit nodig, en niet IE want dan leer je oud en verkeerd te ontwikkelen. En het is geen explorer maar browser ;)

[ Voor 5% gewijzigd door André op 28-09-2004 13:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja die heb ik ook, maar aangezien heel veel mensen ie gebruiken, moet je ook controleren hoe het daar allemaal in uitziet, zoals je vast weet kan dat soms aardig verschillen, klopt andré daar heb je gelijk in ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 13:51 . Reden: weer ene toevoeging ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand al een idee? want ik denk niet dat ik de enige ben met dit probleem!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Kan je even een screenshot geven?

Standaardzaken waar ik naar zou kijken (als ik IE gebruikte dan :+ ) zijn spyware, adware, virussen en van de andere kant ook adblockers, virusscanners, ersonal firewalls.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij 2 screenshots van de zelfde plaatjes: eentje in opera en eentje in ie6

ze staan in deze map:
http://www.bazzi.nl/probleem/

Verwijderd

volgens mij werken die plaatjes niet?

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 14:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
http://project.timmit.nl/probleem

daar staan de plaatjes ook, voor het geval je ze niet op de host bazzi.nl kan bekijken.

Verwijderd

Topicstarter
een kickje maar.... weet iemand al een oplossing?
ps heb de videokaart drivers herinstalled, maar dat had ik niet in het begin post gezet.
Pagina: 1