Voor mijn werk mag ik een nieuwe laptop uitzoeken, en het is van essentieel belang dat deze een seriele en paralelle poort heeft. Nu heb ik het probleem dat bijna niemand meer laptops produceert met deze specs. Ik heb er 1 gevonden; Een Siemens LifeBook C-1020, maar ik zou graag wat meer keus willen hebben, weet iemand hier of er (snelle) laptops zijn met deze specs?
wat achtergrond geschiedenis:
ik heb een paralelle poort nodig voor mijn software licentie (Hardlock)
mijn seriele poort is nodig om te comuniceren met industriele computers (PLC's)
De snelle processor is nodig omdat de software die ik compileer behoorlijk groot is (denk aan 15 minuten compilatie tijd voor een normaal PLC systeem)
Ik heb tests gedaan met een USB naar Seriele poort converter maar helaas zorgt deze converter voor behoorlijk veel fouten tijdens het downloaden van programma's en is daarom niet bruikbaar.
wat achtergrond geschiedenis:
ik heb een paralelle poort nodig voor mijn software licentie (Hardlock)
mijn seriele poort is nodig om te comuniceren met industriele computers (PLC's)
De snelle processor is nodig omdat de software die ik compileer behoorlijk groot is (denk aan 15 minuten compilatie tijd voor een normaal PLC systeem)
Ik heb tests gedaan met een USB naar Seriele poort converter maar helaas zorgt deze converter voor behoorlijk veel fouten tijdens het downloaden van programma's en is daarom niet bruikbaar.
at your service