Toon posts:

Vertragingen tijdens games na graka/mem/OS upgrade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal..
ik heb een vraag: Mijn pc doet een beetje vreemd de laatste tijd. ik heb mijn pc helemaal geupdated(nieuwe videokaart(atiradeon 9800 pro) 256 mb ram erbij(nu 512) en geformatteerd, drivers geupdated) Nu is mijn probleem telkens als ik/mijn broertje op de pc een spelletje doen dan gat ie ongeveer om de 2 minuten "hangen" hiermee bedoel ik dat ie dan ongeveer 5á10 seconden stil blijft staan en dan weer verder gaat met waar hij is gebleven.. dit is enorm frustrerend.. Weten jullie hier iets aan te doen? :'(

Verwijderd

yes, deze eens doorlopen: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:48

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Allereerst: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

• chipsetdrivers eraf halen en weer opnieuw
• videodrivers eraf halen en weer opnieuw
• OS updates
• verdere systeem specs?
• temps?
• spanningen van voeding?
• AGP aperture size misschien te laag? Zet 'm eens op 128 of 256.

Heb je het ook met andere spellen

[ Voor 11% gewijzigd door PD2JK op 28-09-2004 12:43 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel verfatsoenlijkt.

Verwijderd

Topicstarter
zo dat is snel..nog nooit op zo'n snel forum gezeten:D
Maar sorry.. ik ben niet zo'n wizzkid met de pc..dus ik vraag jullie of jullie mij een beetje makkelijjker kunnen uitleggen wat ik kan/moet doen..sorry..
bvd
Tom appel
(nog bedankt voor fatsoenering van mijn topictitel..)
Ja met allen spellen...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 12:51 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

dus ik vraag jullie of jullie mij een beetje makkelijjker kunnen uitleggen wat ik kan/moet doen..sorry..
:? Je hebt 2 linkjes naar de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter gekregen :) Neem deze eens rustig door. GoT is een forum van niveau en er wordt aangenomen dat je tenminste over inzet, enige basiskennis en een prima logisch redendatievermogen beschikt. Het is echt niet de bedoeling dat wij voor jou de Troubleshooter stap voor stap in Jip&Janneke taal gaan uitleggen ;) Daar hebben we andere forums voor op het Internet. Zie alsook het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] :)

En beantwoord ook zoveel mogelijk de vragen van andere gebruikers, zoals die van Prutz0r B)

[ Voor 8% gewijzigd door BalusC op 28-09-2004 12:55 ]

Pagina: 1