Een tijdje terug heb ik Kerio mail 6.0 op mijn Linux server gezet.
Dit ging allemaal goed. Totdat ik voor PHP een mailscript had geschreven en daarmee dingen wil mailen via Kerio mail.
Dit werkte dus niet.
Het bleek zo te zijn (na lang zoeken) dat je in je php.ini dingen moest veranderen bij je mailfunctie!
Dit heb ik gedaan naar de map van waar Kerio mail staat: zie hieronder
Zo heb ik het nu staan maar nu wil hij alsnog niks mailen. Aan het script ligt het niet want dat werk wel. Getest bij een hostingsbedrijf.
Heb al een hoop dingen gezocht maar kom niet echt tegen hoe ik het nu wel goed moet instellen. Om wel te kunnen mailen via PHP.
Ik hoop dat jullie het antwoord weten. Alvast bedankt!!
Dit ging allemaal goed. Totdat ik voor PHP een mailscript had geschreven en daarmee dingen wil mailen via Kerio mail.
Dit werkte dus niet.
Het bleek zo te zijn (na lang zoeken) dat je in je php.ini dingen moest veranderen bij je mailfunctie!
Dit heb ik gedaan naar de map van waar Kerio mail staat: zie hieronder
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| [mail function] ; For Win32 only. ;SMTP = localhost ; For Win32 only. ;sendmail_from = admin@localhost ; For Unix only. You may supply arguments as well (default: "sendmail -t -i") sendmail_path = /opt/kerio/mailserver/sendmail -t -i |
Zo heb ik het nu staan maar nu wil hij alsnog niks mailen. Aan het script ligt het niet want dat werk wel. Getest bij een hostingsbedrijf.
Heb al een hoop dingen gezocht maar kom niet echt tegen hoe ik het nu wel goed moet instellen. Om wel te kunnen mailen via PHP.
Ik hoop dat jullie het antwoord weten. Alvast bedankt!!