Toon posts:

turn-based mmopg's

Pagina: 1
Acties:
  • 352 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sinds ik geen algemeen mmopg-thread vond, start ik er zelf maar eentje op, de bestaande gaan allemaal over 1 bepaald game

nu heb ik enkele jaren geleden een spel gespeeld dat archmage heet, spijtiggenoeg is dat spel wegens financiele redenen stopgezet, een spel dat uitermate verslavend werkte, servers had van 6000 spelers elk enzo

hierna heb ik vele andere mmopg's geprobeerd om voor onze guild (= clan) een nieuw spel te vinden, maar de meeste waren niet overtuigend genoeg om mij lang te boeien

uiteindelijk heeft één van de spelers van archmage zelf een gelijkaardig spel (the five pillars - zie mijn signature) in elkaar gestoken, na wat bèta resets, kwam het spel op zijn poten terecht en nu is het - naar mijn persoonlijke opinie - gelijkwaardig aan zijn voorganger, zij het van andere makelij ;)

deze beide spelen zijn wat rpg en wat fantasy gericht, wat naar mijn persoonlijke smaak heel interessant is, verder zijn ze web-based (ze vereisen enkel je internet browser), zijn ze txt-based (zonder bewegende animaties) en turn-based (elke 5-10 minuten in het echte leven krijg je turns bij, turns heb je nodig voor alles wat je wil doen)

ik ben op zoek naar mensen die dezelfde smaak in games hebben, die zelf ook spelen of die zoiets wel willen proberen

PS: the five pillars kan je ook in het nederlands spelen _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/dragolin/images/5pillars/tp5-banner-small.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was zo maar wat aan het browsen en vond deze oude post. Het spel blijkt zowaar nog steeds te draaien en ziet er ook nog leuk uit. Speel het nu een tijdje en besloot dus om maar een reply op deze post te plaatsen. Duurde even voordat ik 'm weer gevonden had, maar bij deze.

Leuk spel, beetje moeilijk om vanaf het begin direct aardig te spelen, maar ik vond het dus de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmmm, lijkt erop dat niemand anders hier nog naar kijkt, had gehoopt dat er misschien nog iemand iets leuks te melden had. Ik ben dit spel nog steeds aan het spelen en ben zowaar onder de indruk! Wel errrrug moeilijk aan het begin, maar er zijn genoeg mentoren om me verder te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als iemand iets te melden heeft doet 'ie dat wel hoor. Daarvoor hoef je echt niet steeds te posten ;)