Installshield wil alleen maar uninstallen

Pagina: 1
Acties:

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:01
Ik heb hier een Installshield installer bestandje wat ik graag wil installeren. Als ik het echter start geeft hij aan dat hetgene als is geïnstalleerd (dat is dus NIET zo), en hij wil dat verwijderen.

Andere opties heb ik niet, dan zegt hij dat het is verwijderd maar vervolgens wil hij hem gewoon niet installen :r Is er misschien een switch beschikbaar dat hij gelijk installt en niet mekkert over oude installaties e.d.?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is het hetzelfde programma dat je wil installeren? Want, afaik, zoekt installshield naar een install.log, vind hij deze dan gaat-ie het het de-installeren slaan :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gebruik je echt een installshield installer of een msi-package?

Krijg nl. een hoop goede hits met google ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Spixo
anandus schreef op 28 september 2004 @ 12:24:
Is het hetzelfde programma dat je wil installeren? Want, afaik, zoekt installshield naar een install.log, vind hij deze dan gaat-ie het het de-installeren slaan :)
Ik heb dat programma gewoon nog nooit geinstalleerd alleen hij "denkt" toch dat er wat opstaat. Ik wil dat ding dus gewoon bruteforce laten installeren zonder dat gemekker dat hij gaat kijken of er al wat bestaat 8)7

• Spixo
BtM909 schreef op 28 september 2004 @ 12:25:
Gebruik je echt een installshield installer of een msi-package?

Krijg nl. een hoop goede hits met google ;)
het is een exe bestand van Installshield Corporation...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ricardo87 schreef op 28 september 2004 @ 12:27:
[...]

het is een exe bestand van Installshield Corporation...
En heb je al eens gezocht :?

kleine hint: http://support.installshi...iew.asp?articleid=Q102394

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Spixo
Die pagina die had ik al bezocht ja, maar deze geeft geen informatie over het probleem dat ik heb 8)7

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-03 18:11
Hij kijkt naar je registry of je dat product al geinstalleerd hebt aan de hand van een product ID (Windows Installer technologie). Je zou met regmon kunnen kijken welk product dan al geinstalleerd zou moeten zijn.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59

breinonline

Are you afraid to be known?

Mickman schreef op 28 september 2004 @ 12:39:
Hij kijkt naar je registry of je dat product al geinstalleerd hebt aan de hand van een product ID (Windows Installer technologie). Je zou met regmon kunnen kijken welk product dan al geinstalleerd zou moeten zijn.
Precies. Ik heb dat eens met een Nero installatie gehad die hetzelfde deed. Handmatig in het register zoken naar ahead en nero en verwijderen verhielp het probleem.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Spixo
Bedankt, het is inderdaad gelukt om in het register alle meldingen te verwijderen.

Nu draait de installer vrolijk :9~

offtopic:
Al vraag ik me toch af hoe die meldingen in het register zijn gekomen? 8)7
Pagina: 1