Okeej, ik loop al een tijdje rond met een idee om van mijn oude- bijna stukke xbox een LAN-terminal te maken, waarmee ik dus eventueel naar LAN-Parties kan en thuis d.m.v mijn netwerkje kan browsen/bezigen op internet.
Een mondje vol dus.
Daar heb ik dus een aantal dingen voor nodig:
1. Keyboard
2. muis
3. Nieuw OS
4. Monitor
5. Connectoren
6. Schema's?
De eerste drie zijn denk ik geen probleem.
Een keyboardje gaat wel lukken, een muis ook wel en als OS Zat ik te denken aan een OS als Mandrake 10, lekker makkelijk in install etc.
Als monitor zat ik te denken aan een oude 800x600 tft die ik nog heb liggen en als het echt niet anders kan gewoon de TV-link of een monitor.
(Misschien is het een idee om een oude laptop te gebruiken voor de input en de output en de verder hardware van de xbox?)
Het enige punt waar ik een beetje moeite mee heb zijn dus de laatste twee punten, welke connectoren moet ik gebruiken, welke schema's heb ik nodig, en waar kan ik eraan komen?
Ben al tijdens mijn werkzaamheden bezig met zoeken, maar kom helaas niet echt ver.
Wie heeft er zin om mij te helpen met dit idee???
Een mondje vol dus.
Daar heb ik dus een aantal dingen voor nodig:
1. Keyboard
2. muis
3. Nieuw OS
4. Monitor
5. Connectoren
6. Schema's?
De eerste drie zijn denk ik geen probleem.
Een keyboardje gaat wel lukken, een muis ook wel en als OS Zat ik te denken aan een OS als Mandrake 10, lekker makkelijk in install etc.
Als monitor zat ik te denken aan een oude 800x600 tft die ik nog heb liggen en als het echt niet anders kan gewoon de TV-link of een monitor.
(Misschien is het een idee om een oude laptop te gebruiken voor de input en de output en de verder hardware van de xbox?)
Het enige punt waar ik een beetje moeite mee heb zijn dus de laatste twee punten, welke connectoren moet ik gebruiken, welke schema's heb ik nodig, en waar kan ik eraan komen?
Ben al tijdens mijn werkzaamheden bezig met zoeken, maar kom helaas niet echt ver.
Wie heeft er zin om mij te helpen met dit idee???
...:::everybeat.nl