Het systeem meld je direct weer af na het aanmelden. Ik heb al gezocht in GoT en kwam ook tot een topic wat hier over ging, maar dat is al 3 maanden oud... [rml][ xp] Meld na aanmelden meteen weer af[/rml]
Ik post een nieuwe omdat het probleem hier (waarschijnlijk) niet wsa*.exe is. Er is nl geen adaware geinstalleerd. Op afstand bij het register komen is geen optie, want norton IS doet het (helaas) wel. Je kunt het systeem niet eens pingen. Maar wat kan ik nu nog? Het betreft een systeem van een klant, die er vandaag eigenlijk nog mee wil werken. Formateren kan ook niet, door alle programma's die geinstalleerd zijn (geen backup
). We hebben de hele schijf nu afgezocht naar die wsa*.exe bestanden, maar niets gevonden. Dat sluit dus het adaware probleem uit.
Wie o wie heeft nog een idee?? (Idd, de wanhoop nabij!!
)
Ik post een nieuwe omdat het probleem hier (waarschijnlijk) niet wsa*.exe is. Er is nl geen adaware geinstalleerd. Op afstand bij het register komen is geen optie, want norton IS doet het (helaas) wel. Je kunt het systeem niet eens pingen. Maar wat kan ik nu nog? Het betreft een systeem van een klant, die er vandaag eigenlijk nog mee wil werken. Formateren kan ook niet, door alle programma's die geinstalleerd zijn (geen backup
Wie o wie heeft nog een idee?? (Idd, de wanhoop nabij!!
-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-