Ervaringen Parrot CK3300 en mogelijke inbouw in Toledo(2000)

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pret|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-12-2009

pret|IA

I live in an anummene!

Topicstarter
Momenteel heb ik een SE K700i en een Seat Toledo uit 2000.
Ik ben er aan het denken om een carkit aan te schaffen....en dan wel de Parrot CK3300.
Reden hiervoor is dat ik een Bluetooth CK wil (wil geen kabels) en ik wil een navigatiesysteem kopen (PDA-based - TomTom)
De goedkoopste oplossing lijkt me dus de Parrot CK 3300 aangezien deze een ingebouwde GPS-receiver heeft....maar...

- heeft iemand ervaring met deze carkit ? En ook wat betreft het GPS-deel ?
- is het mogelijk om deze carkit in mijn Seat Toledo uit 2000 te bouwen aangezien ik een Seat Sound System heb (met CD-wisselaar).....

http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"

Verwijderd

Ik heb ook de CK3300 en hij bevalt me perfect. Nu gebruik ik de GPS functionaliteit nog icm. m'n laptop maar ben van plan om dit in de toekomst met een smartphone te gebruiken.
De aansluitingen zijn op basis van ISO stekkers en zolang je installatie ISO stekkers heeft is het aansluiten bijzonder simpel...

• pret|IA

pret|IA

I live in an anummene!

Topicstarter
En hoe is het signaal dat je van de GPS-receiver krijgt ? Valt dit mee of heb je er vaak last van dat je navigatiesoftware onnauwkeurig is ?

Verwijderd

Ik kan het niet met veel andere GPS ontvangers vergelijken maar mijn ervaring is dat de ontvangst van de GPS signalen prima is: snel een fix, ruim voldoende satellieten (8 of 9 is geen probleem).
Ik heb zelf maar 1 keer meegemaakt dat er onnauwkeurigheid optrad en dat was toen ik op een klaverblad van de snelweg reed: volgens Alturion sneed ik de bocht toen wel heel extreem af :) Maar of dat kwam omdat het kaartmateriaal onnauwkeurig was of dat de ontvangst een probleem was is me niet duidelijk.
Ik heb nooit gemerkt dat aantal zichtbare satellieten te laag was dus ik heb het zelf eigenlijk op een probleempje met Alturion gehouden...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 20:11 ]

• pret|IA

pret|IA

I live in an anummene!

Topicstarter
ondersteund de GPS-receiver WAAS ? Ik kan dit nergens op internet vinden en op email naar de leverancier krijgt ik geen antwoord.

Verwijderd

Ik heb ook deze carkit, maar kan met mijn nokia 6260 en TomTom5 mobile geen contact krijgen.... wat te doen?

De software werkt wel in de telefoon en hij maakt ook contact met de tomtom gps ontvanger van een collega... dus daar ligt het niet aan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 12:08:
Ik heb ook deze carkit, maar kan met mijn nokia 6260 en TomTom5 mobile geen contact krijgen.... wat te doen?

De software werkt wel in de telefoon en hij maakt ook contact met de tomtom gps ontvanger van een collega... dus daar ligt het niet aan.
Nou, net even geprobeerd, Route66 Mobile werkt prima. Na een aantal keer proberen met de instellingen van BT en GPS werkte het dan eindelijk.
Pagina: 1