Hallo!
Ik heb ook een probleem met Word (2002 versie) en het leek wel wat op het probleem uit de OP, ik krijg alleen
wel een foutmelding.
Het vervelende is dat hij het echt
iedere keer doet als ik even met Word bezig ben en het maakt me dus onmogelijk om nog langer met dit programma te werken (en de scripties stapelen zich op

).
Als ik Word open en ook maar 1 regel tekst typ, dan krijg ik dit bericht:
"In microsoft Word is een fout opgetreden en moet worden afgesloten, Onze excuses voor het ongemak"
Vervolgens opent hij automatisch de reservekopie van dat bestand (en dus Word opnieuw) en kan het feest weer van voren af aan beginnen.
Ik weet zelf niet hoe het komt, ik heb laatst namelijk windows opnieuw geinstalleerd op mijn laptop (dus ook office) maar daarvoor deed hij het nooit.
Het kan misschien liggen aan de update's die ik gedownload heb van de windows website (heb daar namelijk laatst laten controleren of er nog update's geinstalleerd moesten worden), maar wat kan ik er dan aan doen? Is het uberhaupt wel mogelijk dat het daar aan ligt?
Volgensmij is het trouwens ook zo (maar weet het niet zeker) dat ik de foutmeldingen krijg vanaf het moment dat ik ga typen in Word. Als ik gewoon een bestand open heb staan en er niets mee doet, doet hij niet niet....
Ik hoop dat een van jullie het weten, want ik zit met mijn handen in het haar....
Het volgende heb ik al geprobeerd:
* Word opnieuw installeren
* Nieuwe update's downloaden (zit nu ondertussen SP3 op)
* Laptop opnieuw opstarten
....?
Alvast bedankt!
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.