Toen ik vanochtend naar m'n werk ging ben ik helaas vergeten mijn emule thuis te starten. Normaal gaat dit automatisch, maar dat had ik even uitgezet vanwege onderhoud. Om dit in toekomst te voorkomen dat m'n pc de hele dag voor niks aan staat, ben ik op zoek naar een manier om emule remote te kunnen starten. Bijvoorbeeld via een url aanroep ofzo. Ik kan alleen niet zoveel vinden over dit onderwerp. Kent iemand een programmaatje / manier om dit te doen? Ik heb geen zin om m'n remote desktop hiervoor open te zetten, alleen emule kunnen starten is voldoende.
Dat zou kunnen... Door bijvoorbeeld een webserver + PHP te draaien. Eventueel na een inlog-procedure kan een shell-exec worden gestart (die dan weer je service start
)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Als het met PHP kan, kan het ook wel .Net neem ik aan? Om nou alleen hiervoor PHP te installeren.. En in .Net ben ik wat meer thuis, mocht er zelf iets gemaakt moeten worden. Maar er bestaat toch vast al wel software die dit kan?
Kan je lokaal een applicatie starten met .NET ?sig69 schreef op 28 september 2004 @ 10:32:
En in .Net ben ik wat meer thuis, mocht er zelf iets gemaakt moeten worden.
Dan kan je dat toch ff snel in elkaar flansen
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik ben meer into asp.net tegenwoordig, winforms applcaties heb ik weining ervaring mee. Of zou ik een (web)service moeten maken? Als je even een duwtje in de goede richting geeft kom ik er wel uit denk ik.