Toon posts:

Zie deze cpu, kan dit kwaad ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een maandje een Tbird 800, en toen ik de cooler eraf haalde om de processor voor de 2e maal te kleuren (bruggen) viel mij ineens zon zwart randje die om de core zat op. Deze foto is niet van mijn processor, maar om mijn processor zit hetzelfde soort gekleurde randje.

Weet iemand waar dat randje van is ?

ps het is geen as van de sigaretten en ook niet van de headsink.......

Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/ressen/athlon.jpg

Deze foto heb ik ook maar gejat van een paar topics hieronder....maar die gast kreeg daar niet echt een duidelijk antwoord

Verwijderd

Als je dat donkerblauwe randje om de core (dat groene blokje) bedoelt, dan is dat gewoon een afdek laagje van de core. Dat heeft iedere TB / Duron...

Als je iets anders bedoelt moet je het fkes iets preciezer uitleggen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel dat groen/zwarte randje om de groene core ja......

Dus dat is normaal ???

ok, maar sommige bruggen van de L2 en L3 zijn ook een beetje donkerder geworden wat is dat dan ? :?:?:?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Een CPU is gemaakt om onder een koeler in een gesloten kast te werken, dus om het estetische aspect hoef je je geheel geen zorgen te maken.

Ik vraag mij alleen af of dat bruine onder je schoenen daar hoort.:)

Verwijderd

Volgens mij is dit het begin van een meltdown :P. Pas maar op dat hij niet door de vloer heen smelt. Geef die proc maar aan mij >:).

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:54

picobyte

MhIHIHI!

Sommige bruggen zijn wat verkleurd omdat daar de laser een sneetje heeft gegeven om de klok in te stellen :)

Powered bij meergranenbrood.

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Dat donkerblauwige rondom de core is normaal. Zal wel hars zijn waarmee ze de core omhullen.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

lijkt me toch zeer gevaarlijk, gooi hem maar weg, maar laat ff weten in welke container je hem gooit :)

serieus:
Ik denk niet dat dit veel kwaad kan, zal wel een soort afdichtspul zijn

met papier mache kun je alles maken!!

Pagina: 1