Toon posts:

Popup scherm bij elk bezoek andere pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het idee is als volgt: Ik zou graag een popup scherm bij elk bezoek willen laten verschijnen, met een aanbieding. Bij elk nieuw bezoek verschijnt een andere popup (en dus een andere pagina). Dus als je om 12.00 de site bekijkt krijg je een tv in de aanbieding en als je dan weer om 21.00 uur gaat kijken is er een dvd speler in de aanbieding! Misschien is het ook mooi als men kan aangeven dat ze geen popup meer willen!

Ik heb flink zitten googlen en heb ook de GOT search gehad maar niets concreets gevonden. Misschien dat jullie mij kunnen helpen.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Wat zoek je dan? Het script dat een popup opent? Een cookie script om instellingen en bekeken banners bij te houden? Een script dat de tijd bekijkt?

Daar zijn 1000-den scripts van te vinden dus je gaat me niet vertellen dat je niets hebt kunnen vinden. Wat heb je al gevonden, wat werkt er niet, hoe had je het in gedachten, welke taal wil je gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door André op 28-09-2004 10:15 ]

• svanuden
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-05-2024
Je kan aan de hand van de tijd die je met php uitleest bepalen welke pagina in de popup geopend moet worden. simpele voorbeelden staan wel op www.php.net

Verwijderd

Ik vraag me af of het wel nut heeft, haast iedereen heeft tegenwoordig een popup killer.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus graag een popup scherm elke keer anders laten zijn in mijn online webshop. Dus ieder moment een andere aanbieding of bestel tip zeg maar. Het liefst in javascript of html.

Dus ik maak 10 verschillende html pagina's, en die moeten bij elk nieuw bezoek als een popup verschijnen.

(tv.html)
(dvd.html)
(camera.html)
(koffiezetter.html)
enz...

Het Cookie moet dus onthouden welke popup hij als laatst heeft getoond en dan nu een andere tonen! En zo circuleerd dat dan. Zo iets duidelijker?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

[search=cookie setten js]
[search=popup openen js]

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-05 21:28

MBV

Ja. Wat is daar moeilijk aan? En waarom zou je mensen er op zo'n manier mee lastigvallen? is een banner niet een veel betere oplossing?

Popup scripts zijn erg simpel te maken. Met PHP kan je kookies uitlezen, en op basis daarvan je javascript-code aanpassen om een ander scherm te openen. suc6! maar de code mag je zelf tikken :P

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

Mag ik cynisch zijn in deze?
Je wil een online webshop gaan bouwen (of hebt die al één) maar je krijgt dit niet eens voor elkaar?
Dan zou ik maar eens heel goed gaan letten op je beveiliging van je website....
Voordat je dadelijk spullen gaat leveren aan klanten voor 0 euro (dmv geeditte cookies), je klantgegevens dadelijk op straat liggen etc.

Trouwens, een popup zorgt voor irritatie bij de gebruikers, waardoor ze niet terugkomen. Kan beter gebruik maken van een banner, die per uur (JS) verandert.

suc6

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Ik zie in je openingspost weinig meer dan een vraag of wij een stuk kant-en-klare code hebben. Ik kan nul-komma-nul zelfwerkzaamheid erin ontdekken, en eigenlijk blijft dus alleen een ordinaire scriptrequest over: en deze zijn niet toegestaan daar Webdesign & Graphics en Programming & Webscripting gaan over het 'zelf programmeren' van dingen, niet over hoe je zo goed mogelijk andermans' harde werk kunt misbruiken. Schluss dus :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.