jonge jonge
ik wist niet dat er zoveel op gereplyed is op deze topic, effe wat bijlichten.
1. Ok, ik heb er veel geld ingestoken, ik ben er dan ook al een paar maanden mee bezig, als ik direct een 1ghz processor koop, wat heb ik er dan aan
2. het is wel degelijk zip drive kleur, en ik vind dat het goed staat bij die groene kleur, je moet h'm ook in het echt zien, vele beter dan de foto's. en als ik die groene kleur beu ben, dan spuit ik die toch lekker in een ander kleurtje.
3. Dat spuitwerk is door een lakkerij gedaan, dat is gespoten en ingebakken in een oven, dus mega kwaliteit. En waarom niet ineens alles laten spuiten inclusief binnenkant, het kostte mij toch niets, en ik vind het heel proper zo.
4. Die lichten, dat is gewoon voor de fun mensen, denk je nu echt dat dat 24/24 aan staat ! Helemaal niet, alleen op een lan party zet ik dat eens op, anders niet, tis toch een mooi extraatje, en zo warm worden die lampen niet hoor

Er komen zelf nog 2 neon's bij later, als ik terug wat extra geld heb
5. Die front blower is helemaal niet goed gelukt, geef ik toe, maar van zodra ik een tubberware potje vind dat er mooi rond past, zie je dat toch nietmeer dat het niet echt cirkelvormig is, alleen heb ik de juiste maat nog niet gevonden
Ik hoop dat dit wat opgehelderd heeft voor iedereen.
Dank u voor uw aandacht